Hai meiden, Ons dochtertje gaat Fenne heten... en ik ben soms aan het bedenken hoe ik een eventuele toekomstige broer zou noemen (haha). Ik kan gewoon geen mooie jongensnaam bedenken die bij Fenne past en ik ben benieuwd naar jullie ideeën. Overigens ben ik sowieso slecht in jongensnamen hoor, dus het is nooit verkeerd eens wat hulp te vragen voor een eventueel toekomstig zoontje. We houden niet van Engelse namen of van namen die mensen zelf bedacht hebben om origineel te zijn (als je begrijpt wat ik bedoel... ) Kom maar op! Ik ben benieuwd En bedankt alvast!
Zit hier misschien wat tussen? Almer / Almar Camiel David Erik / Eric Ferren / Ferran / Ferron Hidde Jasper Jelle Jelmer / Jelmar Jens Jeroen Joas / Joaz Jonah Jonas Jonathan Joren Jorrick / Yorrick Jorrijn Josse Julian Jurre Leander Lucas Maarten Mark / Marc Marlijn / Merlijn / Marijn / Merijn Marlo Maro Mees (m'n eerste ingeving) Menno Michiel Midas Milan Niek Niels Noah Olaf Remi Robin / Rhobin Roel Rutger Sander Silvian Silvijn Stef Thije / Tije / Teije / Teie Tibbe Tobias Tobin Tom Twan Wouter
Er zitten leuke namen tussen, maar toch niet waarvan ik zeg; Wow! Ik vind jongensnamen zó ontzettend lastig. Wat dat betreft is het maar goed dat we een meisje krijgen nu haha. Milan vind ik leuk, maar veel te populair. Hidde vind ik leuk, maar niet bij Fenne (zelfde soort naam, twee medeklinkers in het midden). Verder vind ik Jona (zonder h) ook leuk, maar nog niet het wow-gevoel. Hihi. Lastig hoor! Dank voor je reactie!
Op brabbels.com kun je de namen die je leuk vind (vijf stuks) invoeren en dan krijg je een hele lijst met suggesties die bij ons ook echt kloppen qua smaak etc. Echt de moeite waard om eens te kijken!
Ik zou dan voor (juist) voor een naam gaan met dezelfde opbouw als Fenne. Zoals Hidde, Jurre, Tibbe, Jelle (maar dat klinkt wel erg hetzelfde als Fenne). En er zijn nog veel meer van dit soort namen, maar daar kom ik nu even niet op.
Fenne & Morris Fenne & Otis Fenne & Noah Fenne & Siebe Fenne & Deon Fenne & Wout Fenne & Luca Fenne & Lèon Fenne & Quint
Ik ken een Fenne met een broertje Sverre Fenne en Lucas Fenne en Sem Fenne en Thibbe Fenne en Thye Fenne en Jelle Fenne en Roan Fenne en Daan Fenne en Levi Fenne en Liam Fenne en Thom Fenne en Kaye Fenne en Dinand
Daan vind ik geweldig maar veel te populair (al ken ik geen daan en werk nog wel in onderwijs!) Thanks bereke! We zijn ook blij met Fenne als keuze.
Grappig dat je Thijn zegt! Ik heb de afgelopen dagen ook die naam in mijn hoofd. maar dan Tijn denkik, zonder h. Klinkt goed bij Fenne!
Fenne is super heet ons dochtertje ook!! wij zouden als ze een broertje zou krijgen de naam Jurre maar het zijn uiteindelijk nog 2 zusjes geworden mara en imke