Heel voorzichtig toch 'onze' naam maar eens testen. Wat vinden jullie van Thibo? (Zus heet K.iara) Je kunt het op verschillende manieren schrijven Thybo Thibo Tibo Tibeau Thibau Thibaud pfff wat zou je kiezen? Het betekend Moedig en Stralend
Leuke naam!! Ik vind de h ertussenin alleen een beetje storend staan. Ik zou gewoon voor Tibo of Tybo gaan
ik moet meteen denken aan dat tekenfilmpje.. Ik zou Tibo of Thibo doen. Bij de eerste hoef je de spelling niet uit te leggen, bij de tweede wel. Bij de rest nog meer en krijg je verkeerde uitspraken..
Ik vind het ook geen mooie naam... Zou voor de schrijfwijze Thibo kiezen, of anders Tibo. De andere opties vind ik wel erg vergezocht.
Ik zou ook voor Tibo gaan, lijkt me zo vervelend voor de kleine als hij zijn naam elke keer moet spellen...
Huh Tygo? Nee TIBO!!! :x Gegarandeerd dat je kind dit 100 keer per dag te horen krijgt. Ik vind t ook echt geen leuke naam,sorry.
Ik vind het wel een erg leuke Franse naam en heb daarom gekozen voor Thibaud. Thibaut met een t vind ik overigens een leukere spelling.
Dat is toevallig, kwam de naam gisteren volgens mij nog ergens tegen? Ik zou de Franse spelling aanhouden: Thibaud. En het argument Tibo, want dat is makkelijker vind ik niet helemaal opgaan: met deze naam zal je kind zijn naam sowieso moeten spellen ongeacht de schrijfwijze aangezien het een vrij onbekende naam is
Thibau(d)(t) inderdaad, dat is de 'correcte' spelling aangezien het een Franse naam is. Ik vind het wel mooi en passen bij de naam van je dochtertje. Namen die gewoon verkeerd geschreven worden omdat het 'makkelijker' is vind ik weer vergezocht.
Vind t niet echt een leuke naam. De associatie erbij is een hond. Net als max en Boris vind ik het meer een hondennaam. Sorry! Als je er voor kiest zou ik voor een makkelijke spelling gaan. Zonder te veel poespas.