Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar een mooie jongens- of meisjesnaam voor ons derde kindje. We hebben al een zoon Noah en een dochter Joni. Dit zijn vrij hedendaagse namen, maar ook afgeleid van Bijbelse/Hebreeuwse namen. Het zou dus leuk zijn als dit ook voor de derde naam geldt. We horen graag suggesties, aangezien we er zelf nog helemaal niet uit zijn! Groetjes Jess
Hier iets bij? Abel Adam Aran Aron / Aaron Ben Boaz David Eben Elias Elon Ezra Felix Gido Isaak Jaroah Joël Joshua Levi Linus Lubin Luca Lucas / Lukas Luuk Micha Milan Milo Moos Nathan Resa / Reza Sam Sem Shem, Shen Silas Simon Sivan Tabor Thomas Timo Timon Tobias Tobin Amy Aviva Ayla Berit Cari Carmen Chloë Dana Dara Dina Eden Elea Elisa / Eliza Elize / Elise Evi Hanna(h), Hanne Imma Indy Irie / Iri Iris Isis Jade Joy Kezia Lea Licia Loïs, Loïse / Loïze Luna, Lune Mara Mari Myra / Mira Rhoda Sara / Zara Sari Sela Shifra Sia Silla Suze Tamar Tara Tirza Tola Vanja / Vannia / Vania / Vaniah Yael Zina Zoë Zora
Wow, wat fijn om zoveel reacties te krijgen! Leuk ook om te zien dat er namen tussen zitten die wij ook in gedachten hebben. Persoonlijk vind ik onderstaande namen uit de suggesties het mooiste: Levi Joël (of Joëlle voor een meisje) Micha (Mika) Jonah Lea(h) Dana Eden Jade Luna/Lune Mara Yael/Jael We kunnen hier dus nog even discussiëren. Zelf vonden we Jonah een heeeeele mooie naam voor een jongen. Maar kan dat wel bij noah (ook ah op het einde) en Joni (qua klank scheelt het dan maar 1 letter)? We vonden het ook een mooie combinatie van de 2 namen van onze kinderen.
Joëlla vind ik ook super mooi!! En Jade staat ook in je rijtje die vind ik ook erg mooi Jonah lijkt idd wel veel op de namen van je andere 2 kinderen.. maar wel een erg leuke naam.