Hai! Ik ben erg benieuwd welke (jongens en meisjes) namen jullie bij Liam vinden passen? (Enne please geen Keano haha )
Jongens : Liam en Levi Liam en Daley Liam en Wout Liam en Kobe Liam en Xander Liam en Xeno Liam en Jero Liam en Simon Liam en Arne Liam en Mauro Liam en Matteo Liam en Tibo Liam en Maxim Liam en Deacon Liam en Kyllian Liam en Kyan Liam en Tristan Liam en Brent Liam en Finn Liam en Dries Liam en Thor Liam en Sebe Liam en Ayden Liam en Rens Liam en Rhune Liam en Bent Liam en Lex Liam en Jenne Liam en Joran Meisjes : Liam en Stien Liam en Lore Liam en Amber Liam en Kato Liam en Kaat Liam en Yana Liam en Yara Liam en Noa Liam en Rane Liam en Arwen Liam en Chloe Liam en Maya Liam en Bo Liam en Sterre Liam en Tess Liam en Minne Liam en Lisse Liam en Senna Liam en Rane Liam en Ayko Liam en Xante Liam en Sente Liam en Syra Liam en Yenthe Liam en Minthe
Ik vind deze jongensnamen er wel bij passen (mijn kleine heet ook Liam): Quinn Roan Flynn Connor Owen Aidan Nick Nathan Kian Jayden Deze namen staan op mijn lijstje voor als er in de toekomst nog een jongetje komt.
Liam staat op ons lijstje met jongensnamen bij evt. volgende jongen.....onze zoon heet Roan.... Liam en Roan vind ik heel mooi klinken!
Bedankt voor de antwoorden! Grappig dat het echt uiteenlopende namen zijn die ik hier lees haha. In eerste instantie zou Liam ook Luka geworden zijn maar omdat we deze naam ineens overal om ons heen hoorden is het toch Liam geworden. Voor een meisje staat het eigenlijk al vast: Esra. Ook vind ik Jack enorm stoer maar niet passend bij Liam. En ik ben altijd al verliefd op Ferran/Ferron maar dit vind mijn vriend helaas niet zo leuk. Ben benieuwd of er nog mensen zijn met leuke meisjesnamen, wij vinden dit namelijk erg moeilijk icm Liam.
Voor een meisje vind ik Lauren leuk, zo heten mijn achterneef en nicht (broer en zus) Liam en Lauren.
Eh ja omdat we eigenlijk maar 1 leuke naam weten? Dus misschien dat we hier nog iets leuks tegen komen of mag dat dan niet meer? 8)
Leuk zeg! Nou, wie weet, over een paar jaar, is het bij jullie thuis Roan en Liam en bij ons Liam en Roan!
Liam en..... Levi Jake Luuk Dave/Davy Tygo Josh Liam en....... Mila Mara Lana Lara Tess verder weet ik even niks. Favoriet is Liam en Josh