ik vind de naam sky(e) al heel lang leuk. nou willen wij alleen wel een tweede naam en dat vindt ik wel erg moeilijk de naam sky of skye willen we voor zo wel jongen of meisje. en de tweed naam mag niet beginen met een R of E want die combi is al hier in huis. wie o wie heeft er een goed iedee en wat vinden jullie leuker sky of skye
Ik zou kiezen voor Skye.Mooie naam trouwens! Voor een 2e naam heb ik ff geen inspiratie.Zelf vind ik Jill een leuke meisjes naam.
Skye. Jill, zoals mijn voorganger schreef, vind ik dan zo'n opsomming worden. Skye Jill ... Net alsof je een rijtje aan het opnoemen bent. Zo ken ik iemand die iets in de trant van Ben Joop Gert heet (namen zijn anders maar kan het moeilijk op internet knallen natuurlijk). Soort van opsomming. Maar ja, wat past er wel bij? Ik denk iets met twee of drie lettergrepen in ieder geval. En dan eerder twee. Gezien de namen van je eerste lijkt me de keuze voor een engels klinkende naam ook voor de hand liggend. Skye ... Leuke naam, ik kan zo even geen naam erachter bedenken. Ik kom er de komende dagen nog wel op terug denk ik. Dit riekt naar een leuk puzzelstukje
Taylor??? vind ik heel mooi... voor zowel een jongen als een meisje... Ik zou Sky voor een jongen doen... dus Sky Taylor en Skye Taylor voor een meisje...
Ik vind Sky(e) Taylor ook leuk. Anders misschien Sky(e) Angel, Sky(e) Lotus, Sky(e) Melody, Sky(e) Cristal, Sky(e) Moon, Sky(e) Heaven
Ik vind Sky/Skye een leuke naam, maar het inderdaad heel moeilijk om er een tweede naam bij te verzinnen... daar kan ik je dus niet mee helpen
Ik zou ook kiezen voor Sky voor een jongen en Skye voor een meisje! Voor een jongen: Sky Isaac? Sky Thomas? Skylar? Skyler? Voor een meisje: Skye Nora? Skye Lisa? Skye Blue? Skye Rose? Skye Zoë? Misschien heb je hier iets aan: Behind the Name: Airy Names
Hoi Binna, Ik vind Sky Mex erg leuk, maar de afkorting is misschien wat minder daardoor. Sky Jools Skye Lex, Skye Max (wederom afkorting)
Sky voor jongen en Skye voor meisje! overigens vind ik dit vreselijke namen..... (sorry) Taylor vind ik er idd wel mooi bij passen!
@lique wat doe je me aan. dat klint inderdaat erg leuk sky mex maar de kombi is wel hmm. maar ja aan de andere kant komt nog een achter naam achter dus sm petra ha ha @chillin hmmm vindt het wel een leuke combi sky Jill en Jill ook een erg leuke naam @Brielle vindt Taylor Ik vindt dus als schrijf wijzen skye leuk maar als uitspraak niet echt. dus als we voor de naam gaan dan wordt het sky. maar ja ik ben dus al voor dat ik zwanger was verliefd op deze naam. maar moet eigelijk mannetje nog even over halen hb nu ook deze combi voor me zelf sky dean hoe vinden jullie die
Sky Dean, vind ik ook helemaal leuk. SM Petra, lijkt me wat vervelend voor een kleine meid, hahahha!! Sky Cloe! Maar ga je mannetje eerst maar eens overtuigen van Sky, haha!