Hoi allemaal!! Wij dachten voordat we zwanger raakten helemaal uit te zijn over de meisjesnaam: maar nee dus. We willen liever een andere naam. Wat we zelf een beetje mooi vinden is: - Jenthe / Jinthe - Iris - Jasmijn - Mara - Elin Ons zoontje heet Lucas. Wat vinden jullie daar het mooiste bij passen? Of hebben jullie evt. nog andere leuke namen of tips? Ik hoor het graag! Groetjes, Anniej
Dankjewel voor je reactie! Leuke namen ook, die je doorgegeven hebt! Ga ze weer even voorleggen aan mn man Ja, vind je ze ook leuk bij Lucas passen??
Ik vind ze heel mooi bij Lucas! Is volgens mij een hele makkelijke naam, waar je alle kanten mee op kan
Ik vind uit jouw rijtje alle namen heel goed bij Lucas passen! Ik vind de meeste ook leuke namen, Jasmijn vind ik 't mooist!
Ik vind Jasmijn de mooiste naam uit jou rijtje. Alle namen uit jou rijtje vind ik goed bij Lucas passen.
Iris vind ik erg mooi.. & Jasmijn dan vind ik Yasmine mooier maar dat is mijn smaak.. Nog een aantal tips: - Elif - Isabbela - Melissa - Indy - Anya - Marrit - Sabrina - Sabine/a Suc6 er mee
Lucas en jasmijn erg mooi Lucas en Julia Lucas en Sophie Lucas en Tessa Lucas en Eva Luvas en Sterre Lucas en Bente Lucas en Britt Lucas en Maud Lucas en Lieke
Ik vind Jasmijn en Elin mooi in jouw rijtje. Ze passen ook bij Lucas vind ik. Hier nog wat andere suggestie Lucas en Eva Lucas en Febe Lucas en Hanna(h) Lucas en Noa
Femke, vind ik persoonlijk niet zo leuk Mara vind ik wel heeeeeeeeel leuk!! (helaas voor mij mijn man niet)