Wij zijn (alvast) op zoek naar een mooie naam bij M.aud. Jongensnamen zijn welkom, maar vooral meisjesnamen zijn bijna onmogelijk te vinden. Wat we leuk vinden is E.vi, maar die is al bezet. Ook F.leur en F.loor zijn al ingenomen. Datzelfde geldt voor I.lse. Een beetje in die richting dus Wie helpt?
Meisje: Eva, Milou, Mirthe, Amber, Fleur, Imke, Vera, Mijke, Anouk, Jorinde, Rinske, Hilde, Liza Jongen: Niek, Melvin, Simon, Thijn, Casper, Tobias, Sven, Rens
Agnes Alex Amber Amelia, Amelie An / Ann, Anne, Anna Anke Anniek / Aniek, Annika Bente Biene / Bine Bo Britt Cató / Kató Chris / Kris Claire Daphne Edith Eef, Eefje, Eva Eline, Elien, Elina Elise / Elize Elle, Ella, Ellen Elles Ellie / Elly Emma, Emmy Esmée Esther Evelien Fem, Femke Gemma Gwen Hanna / Hannah, Hanne Hilda, Hilde Ieve Ilja, Ylja Imke, Ymke Ina, Ine, Ida Iris Irma Isa, Ise / Ize Janna Jasmijn Jenny Jet, Jette, Jetta Jolijn, Julijn Jorien, Jorine, Jorina Jorijn Julie, Julia, Juliët Karlijn Karó / Caró Kristel Lara Laura, Laurie Lianne Lina, Liene, Lien Linde Linne, Linna Lisa / Liza, Lise / Lize Lizze, Lissa Loes Loïs Loïse, Loïsa Lot, Lotte, Lotta Lou, Loua Louise, Louisa Lynn Maartje Mara Mare, Marre Maren Marije Marly / Marlie / Marley Meije / Meie, Meija / Meia Meike Merel Mia Nieke Nina, Niene Noa Noor, Nore, Nora, Noortje Nynke / Nienke Pien Pleun Puck Renée Robin Roos, Rosa Rosan Saar, Sara Sofie / Sophie Tamar, Tamara Tess, Tesse, Tessa, Tessel Veerle, Vera, Veró Yfke Zoë * * * Adam Alex Alwin Arne Aron Arthur Ben Bob Bram Cas, Casper, Caspar Chris Daan David Dennis Eelco Emiel / Emil Erik Felix Floris Gijs, Guus Hugo Huub Jacob Jarne Jasper, Jesper Jens Jesse Job / Jop Joep Jonas Joris Jur, Jurre Kai / Kaj Kenny Leo Leon Levi Lex Louis Lucas Luuk / Luc Mark Max Mees, Moos Mick Niek, Nick Niels Olivier Otto Pepijn Philip / Filip Pim Rens Rik Rob Robin Roy Sam, Sem Siem Simon Stan, Sten Stef Steven Stijn Teije / Thije / Tije Teun Thomas Thure / Ture, Thuur / Tuur Tijn Tijs / Thijs Tim Tom / Thom Ward Xander Yorick / Jorick / Yorik / Jorik
Bedankt voor alle input Er zitten zeker leuke namen tussen. Ik vind Lotte en Nine/Niene leuk. Sophie ook nog, trouwens. Mijn man niet zo. Die is meer van Lynn en Lizz, maar ik vind dat te Engels klinken. Niets mis mee, maar dat past niet zo bij mij. Saar en Roos vind ik ook heel erg leuk, maar kunnen niet bij de achternaam. Verder het liefst geen M, want we hebben geen tweede naam en M.aud is al met een M. Jongensnamen kan ik er overigens zo vijf uitkiezen die ik zonder problemen leuk zou vinden voor een zoontje. Maar een dochter, pffft, Evi was echt onze topper. Helaas is die pas geleden in de familie gegeven. Stom toeval.
Misschien zijn ze al genoemd maar wat ik er leuk bij vind passen is: M.aud & Eva M.aud & Amber M.aud & Nikki M.aud & Lieke M.aud & Rosa
Als dat echt dé topper blijft zou ik het toch nog eens in overweging nemen die naam toch te kiezen...
Ik zou dit nooit doen zeker niet bij familie. En wordt denk niet in dank afgenomen. Zou hetzelfde hebben bij namen die er enorm op lijken.
Nee, binnen de familie lijkt me dat geen goed idee. Dat zijn geen mensen die komen en gaan. Bedankt voor alle namen, alvast
Fien Lotte Floor Ik zou inderdaad ook nooit toch die naam kiezen, als hij al in de familie is gekozen. Ik zou dat zelf ook niet leuk vinden. (Al ligt het er wel aan wie in de familie die naam heeft gekozen)