Ik vind de naam Hanne voor een meisje prachtig! En daar brengt niemand mij van af. maar nu hoorde ik pas iemand zeggen dat hij het een ouderwetse naam vond. Wat vinden jullie van de naam Hanne??
Ik vind hem niet mooi.. dacht ook toen ik de naam las dat het een jongensnaam was. Ik vind bijvoorbeeld Hannah wel mooi.
ik vind het een leuke naam! en ouderwets valt wel mee toch? ik ken wel een kindje dat zo heet. (een meisje welteverstaan )
ik vind hanne en hannah eigenlijk zowat hetzelfde, qua categorie, past ook weer bij emma. Leuke naam hoor, niet echt mijn smaak (maar dat is emma ook niet)
Ik vind het mooi! Je kunt in plaats van ouderwets ook "klassiek" zeggen, klinkt al een stuk sympathieker toch?
kijk, dat is ook een optie: een klassieke naam! Wij vonden Hanna(h) juist niet zo leuk. Wel mooie naam, maar vrij standaard.
Ik vind hem niet onaardig,even wennen. Idd een klassieke naam. KLassiek ,ouderwets, wat maakt het uit, als jullie het nou mooi vinden. Het spreekt mij ook aan, dat soort namen.
Hé Arri, ben je alweer zover Ik vind Hanne een heel leuke naam. Omdat wij Engelstalig zijn, zou ik er niet zo snel voor kiezen (wordt snel Hennie en dat is natuurlijk SUF) maar ik vind het heeeeel leuk!
Ik vind Hanne niet zo leuk. Persoonlijk vind ik Hannah leuker, maargoed... jullie niet. Maar ik vind het geen ouderwetse naam!
Ik vind 't wel een leuke naam. Ik zou 'm alleen zelf niet kiezen, maar dat ik omdat er namen zijn die ik nog mooier vind . Ouderwets vind ik 'm niet hoor!
Boers? meen je dat nou? ik vind het juist een heel "fijne" naam, voor een echt meisje-meisje zeg maar.. Zo zie je maar weer wat voor verschillende associaties mensen bij namen hebben!
Ik vind Hanne niet echt leuk, Ik vind Hanna da leuker. Maar ik vind m niet ouderwets klinken hoor, en als jij m leuk vind....daar gaat het toch om?
Ik vind het ook meer een jongensnaam. Met een andere spelling kun je het inderdaad meer vrouwelijk maken.
Vind t niet ouderwets hoor Vind t wel een beetje van ''We vinden Sanne leuk maar dat heeft iedereen al, dus ff lettertje veranderd''