Vriendlief en ik hadden bedacht dat aangezien we niet getrouwd zijn en de kids zijn achternaam hebben, we een naam willen met een Y erin. In die van mij zit ook een Y en die van onze zoon ook Tygo (dat was toeval) dus we willen die Y erin houden. Voor een meisje hadden we al bedacht: Faye Voor een Jongen hadden we al bedacht: Fynn en verder best wel inspiratie loos. Jullie nog suggesties?
Skye Lissy Yinthe Ymara Mayra Miley Carly Lily Lucy Yana Yara Yuna Maye Maya Lyana Lyann Kay Ryan Lyam Ryve Yonas Levy Dylan Kyan Kyran Myron Yvan Yorick
Meisje Yara Yuna Yinthe/ Yenthe Ymke Yfke Yentl Ayla Carly Evy Holly Lizzy Ivy Izzy Vind je dat nog wat? Jongens Jayden Brody cody tyler Ryan
Voor meisjesnamen kun je hier inspiratie opdoen: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/323230-meisjes-naam-waar-y-zit.html Jongensnamen: Aloys Flynn Flynt Fynn Yan Yannick Yaris Jylias Jilyas Yorick Yorik Sylias Sylte Troy Tybo
Skye heeft wel wat. die onthoud ik. In de jongens namen vind ik ze allemaal zo engels klinken. En ik ben niet zo van de engelse namen. Ik ben moeilijk, ik weet het *zucht*
Sorry voor eventuele dubbelen..! Meisjesnamen Abby Alya Alyssa / Alysa Amy Arya Ashley Audrey Aya / Ayah Aylin Bryne / Brynn / Brynne Carly Ceylin Daisy Dimphy / Dimfy Dunya Dylana Eily Elly Elvy Ély Elyssa Emily Emmy Enya Esmay Evelyn Evy Fay / Faye Faya / Fayah Flynne / Flynna Fynne / Fynna Ginny Hailey / Haley / Hayley Imayra Indy / Yndi / Yndie Ismey Ivy Izzy Jady Jany Jary Jayda / Jayde Jaylinn Jazmyn Joany Jody Joey Jony Jovy Jowy Joya Joyce Jyll Jytte Kaithly Katya Kaya Kayla Kaylee / Kayleigh Kelsey Kyana Kyara Kym Kyra Layla Lily / Lilly Lindsey Lindy Lizy Lizzy Lory Lovy Lucy Lykke / Lycke / Lyke Lynn / Lynne Macy Mandy Marly / Marley Maudy Maury Maya Mayari Maye / May Mayra Miley Molly Myla Myra Myrna Myrthe Novy Noya Nyla Nym / Nymm Nyna Nynke Nyomi Nyva Onyx Polly Quinty Remy Romy Romyna / Romyne Roxy Ruby Skye Soraya Stacy / Stacey Suzy Sylva Tessy Tibby Tory Tyrsa / Thyrsa / Tyrza / Thyrza Wendy Wynne Yade Yaël / Yaëlle Yana Yanniek Yara Yarmilla Yasmin / Yazmin / Yasamin / Yasmine Yelien / Yeline / Yélien / Yéline Yente / Yenthe Yessie Yfke Yina Yinte / Yinthe Yip / Yippa / Yippe Ylske Ylva Ylvi / Ylvie Ymke Yoël / Yoëlle Yrsa Yude Yuna / Yoena Yuva Zoey Jongensnamen Anthony Ayden Bentley Bradley Bryan Casey Cayden Cody Danny Darryl Davey / Davy Donny Dwayne Dylan Dylano Dyon Eloy Ferry Flynn Hayden Ilay Ilya Ilyas Jaimy Jay Jayce Jayden Jayro Jayson Jeffrey Jeremy Jimmy Joey Jordy Jylias / Jilyas Kay Kayden Kaylen Kayne Keyan Kyan Kyano Kyaro Kylian Kyran Lenny Leroy Marley Mayson Mikay Mylan Mylo Myron Noury Ray Rayan Rayan Rayhan Raymond Remy Ricky Riley Rody Rowyn Roy Royce Ryan Sidney Sky Sky Skyler Sonny Syb Sylas Sylias Sylvan Sylvano Sylvester Sylvian Taylan Timothy Toby Troy Tyler Tymo Tyson Vinny Waylon Wesley Yaniek Yannick Yaro Yaron Yorick Youri
Joey Jayda Vaya Syl Sylvan Sylvester Kyren Jyvo Kyle Dyrell Tyron Yves Yvi evy Ysis Yvana Ylja Ylze Yonas Yourie Yasper Yeriek Ylden Yaeda Yade
jongens uit mijn lijst met een y: Joey , Youri, danny, meisjes: Yelena (spreek je uit als jeleena) , Myrthe, dochter van mij collega heet Yuna zoontje tygo en zelf ken ik iemand heeeel goed met de naam joyce
Voor een jongen vind ik Flynn nog leuker dan Fynn. En verder: Myron Ilyas (ilias) Jayson Dyon voor een meisje dacht ik aan: Elysia Lyra Aylin Alyssa Ceylan (djeelan) / Seylan Ceylin/Jaylin ....