We zitten erover te denken, als het een jongetje wordt te vernoemen naar mijn vader. Hij is in februari op 58 jarige leeftijd overleden. Mijn vader heette Cor (Cornelis). Hier zitten we zelf beetje aan te denken: Cass, Collinn, Nils. Andere suggesties zijn welkom
Lorne Niels, Nels Rens, Rense Cai / Kai Cees / Kees Corné Corwin Cornell / Cornel Conor / Connor Castor Cord, Cordell Corin Leron Lorcan Sil Christopher Oscar
-Kes -Chris/Kris -Cis -Casey -Caja/Kaia/Kaya -Nilo -Rico -Rocco -Cody/Codi -Cian/Kian -Jilles/Jillis -Niall/Neal
Bij onze dochter zit een Nelis in de klas, dus dat wou ik ook voorstellen. Het is zo'n leuke jongen! emilie
Gewoon Cornelis dan in tweede naam? Persoonlijk ben ik niet van vernoemen in eerste naam. Ik vind Cor of Nelis niet van deze tijd en bij Nils en Cas zou er bij mij toch echt geen belletje gaan rinkelen dat dat een afgeleide is van Cornelis eerlijk gezegd. heel veel sterkte met het verlies van je vader. Dat is heel erg. Vind het wel een mooie gedachte hem te willen vernoemen.
Ik vind Nils erg leuk! Niet iedereen hoeft ook gelijk te weten dat het een vernoeming is toch? Als jullie het zelf maar weten
Ik zou hem dan volledig Cornelis noemen (net als je vader) en dan roepnaam Niels, Nils, Nelis of Cas. Zijn officiele naam is dan wel Cornelis, maar ik vind dit zelf heel mooi
Ik zou persoonlijk vernoemen in de tweede naam en dan gewoon volledig Cornelis. Ik vind alle afgeleide namen hiervan niet echt leuk als roepnaam en ook niet echt van deze tijd.