Wat vinden jullie het leukste? Ik vind Sam super leuk! Maar door de populariteit twijfel ik toch een beetje. Daarom staat Ise/Ize op onze tweede plek. ben er benieuwd naar jullie mening, wat is de favoriet van jullie?
Ik heb Ise gestemd. Ize is ook wel leuk maar vind ik toch een beetje gek geschreven met een z. En Sam vind ik leuk maar als mensen de naam op papier zien staan zullen ze ook vaak denken dat het een jongetje is.
Sam of Ise, Ize vind ik een beetje raar geschreven. Ik vind ze alle 2 leuk, Sam voor een meisje vind ik super stoer, Ise wat liefelijker. Je zegt dat je twijfelt aan Sam door de populariteit maar ik hoor hem eigenlijk bijna nooit in real life.
Ize! Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan jongensnamen die aan meisjes worden gegeven evv. Ise ook prima, maar Ize of Lize net wat leuker
Ize! Want ik spreek het meer uit met een z dan met s. Ise lijkt op een vergeten letter l in Ilse. En Sam: ik heb er helemaal niks mee. Ik hou niet van uniseksnamen.
Sam Hoewel ik een meer meisjesachtige naam leuker vind, vind ik Ise/Ize niet zo…beetje ‘lijzig’ qua uitspraak ed. Lise/Lize vind ik wat dat betreft nog een stapje erger. Sam is lekker kort en krachtig, maar past ik bij een lief meisje. En geen gedoe over hoe je het schrijft (tenzij je er Zam van maakt ), ook prettig.
Ize Sam wordt hier in de omgeving nu zoveel gegeven aan meisjes, dat ik persoonlijk niet meer voor die naam zou kiezen.
Ik vind Ise het leukste. Maar jullie moeten voor jullie voorkeur gaan hé Een populaire naam komt evengoed niet heel vaak meerdere keren voor in een klas.
Dankjewel allemaal voor het delen van jullie meningen! Heel fijn ☺️ ik ga er eens goed over na denken