Hoi meiden. Ik denk dat we onze zoon Dani gaan noemen, zelf heb ik grote voorkeur voor timo maar dit wil mijn man echt niet. We twijfelen nog klein beetje over jordi.. Wat vinden jullie? En wat voor 2e naam zouden jullie goed vinden passen bij Dani? Bedankt alvast
Niet gestemd omdat beide namen me eerlijk gezegd niet liggen. Jordi heeft voor mijn gevoel een bepaalde uitstraling, Dani vind ik te vrouwelijk. Timo vind ik dan wel weer een leuke naam, haha .
Ik vind beiden namen een beetje hoog bepaalde groep mensen gehalte hebben. Iemand die ik ken heeft een zoon Djani. Misschien is dat nog wat voor jullie? Timo vind ik wel super leuk!
Als we het over hetzelfde gevoel/uitstraling hebben bij de namen, dan vind ik een naam beginnend met Dj daar juist erg bij passen .
Helemaal mee eens. Vind beide namen niet leuk en een hoog tokkiegehalte hebben. Timo vind ik wel leuk
Daan vind ik veel leuker dan Dani. En Timo vind ik ook erg leuk. Dani en Jordi vind ik beide veel minder leuk, en ook niet mooi passen bij de lieve en mooie naam Rosa.
Ik vind Jordi niet zo'n leuke naam... En Dani wel, maar voor een meisje sorry! Timo is wel leuk, maarja man heeft ook n stem hè
Ik heb niet gestemd omdat ik niet kan kiezen. Jordi vind ik niet mooi en een wat volkse naam en Dani vind ik vrouwelijk en kinderlijk. Ik moet weliswaar aan die megaknappe voetballer uit de jaren 90 denken maar bij hem was Dani een afkorting van Daniël. Als je daarvoor gaat kun je hem als kind Dani noemen en kan hij later zelf bepalen welke naam hij gebruikt.
Ben het wel eens met bovenstaande. Rosa vind ik weer een super mooie naam. Misschien zijn dit nog opties? Xavi Timon Tygo Mikai
Dani vind ik meer voor een meisje, Daan vind ik wel leuk. Jordi vind ik leuk, maar dan geschreven als Jordy
Dani is voor mij ook echt een meisjesnaam. En Jordi niet mijn smaak. maar vind het ook niet ordinair.
Ik heb Dani gestemd omdat ik Jordi echt niet leuk vind, maar Dani klinkt voor mij een beetje vrouwelijk/meisjesachtig. Ik zou er wel aan kunnen wennen denk ik. Is Sami niks? Dat vind ik zelf wel een leuke jongensnaam. En Timo vind ik ook leuk maarja je man dus niet.
Ik ken 2 vrouwen die Dani heten, dus vind het echt een meisjes naam... Bij een baby vind ik het nog kunnen, maar bij een volwassen man... Jordi vind ik ook tokkie, sorry!
Ik heb op Dani gestemd. Jordi vind ik écht helemaal niks. Ik vind Daan wel mooier dan Dani trouwens. Dani vind ik niet leuk voor een volwassen man.