Nog maar 5 weken te gaan en ik kan de naam nog maar niet kiezen! Uit wanhoop vraag ik jullie mening welke naam je het mooist vindt ( en waarom) hopelijk kan dat al een beetje helpen om een keuze te maken! Dus zeggen jullie Siem of Sepp??
Siem, die hadden wij als jongensnaam, maar we krijgen een meid Ik vind hem erg stoer en ook leuk voor een volwassen man. Sepp vind ik minder leuk, vooral omdat ik hem best wel vaak tegenkom.
Siem! Stoere maar ook lieve naam. Kan goed voor een kleintje en een volwassen man. Sepp spreekt me niet zo aan.
Beide erg leuk! Ik vind Seb leuker dan Sepp. En tussen Seb en Siem kan ik moeilijk kiezen. Ik vind ze allebei vrolijk, lief en stoer tegelijk. Als de schrijfwijze Sepp blijft, ga ik voor Siem. Als het Seb wordt vind ik het vreemd genoeg moeilijker om te kiezen. Siem is iets liever, Seb is iets stoerder. Ik kan niet kiezen
Vind ze beide verschrikkelijk, sorry. Sepp vind ik geen naam. Zoals iemand al zei meer een kreet ofzo. Vind t een geknutselde naam die ineens heel veel voor komt. Siem vind ik dan ook veel leuker al is t mijn smaak totaal niet. Vind t boers klinken dus als je in een dorp woont misschien juist wel leuk. Voor in de stad vind ik t eigenlijk niets.