Even jullie mening gevraagd..

Discussie in 'Babynamen' gestart door mh81, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Onze dochter heet Faye Elize.. Nu krijgen wij een zoon en hebben de volgende naam in gedachten; Nick Luca..

Nu is mijn vraag... Is dit een goeie match? Of vinden jullie het helemaal niks?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Neem aan dat de roepnamen dan Faye en Nick zijn? Vind ik opzich heel goed bij elkaar passen. Vind alleen Nick geen mooie naam als ik eerlijk ben, heb er een beetje achterbuurtassociaties mee :) Luca vind ik dan wel weer erg mooi, klinkt een stuk liever dan Nick, maar heeft toch ook wel weer iets stoers.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ben het met bovenstaande eens, vind Luca veel mooier en beter passen bij Faye dan Nick...

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vind Nick wel een leuke naam en Luca hoor ik ook wel erg veel tegenwoordig. Kan prima!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuke namen!
    past goed bij elkaar!
    ik vind Nick ook een leuke lieve naam!

6. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Gelukkig nog positieve reacties over Nick.. haha.. Wij willen sowieso een voornaam met maar 1 lettergreep vandaar dat Nick vooraan staat, Luca vinden we leuk als 2e naam want ik denk, wanneer je het als 1e naam gaat gebruiken, mensen snel Luc gaan zeggen en die naam vind ik weer niks...

Ik heb bij Nick trouwens nooit de associatie gehad met een achterstandswijk hahah.. Dat heb ik weer meer met namen als Kevin, Justin, Jordy e.d...

7. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, Belgiƫ
    Ik vind Nick en Luca wel leuk los van elkaar maar eigenlijk echt niet samen passen... sorry!

Deel Deze Pagina