Ja klopt! Maar ik wil de orginele schrijfwijze, misschien komt dat omdat ik zelf voor een deel Italiaans ben. Geen optie dus
Hannah, anna, eva en nog een aantal meisjesnamen die eindigen op een a. Die klinken niet met onze achternaam.
Otto, kan niet met achternaam die met een oo begint. Verder kom ik hier een heleboel prachtige Turkse namen tegen (Elanur, Ediz, ...) maar we zijn niet Turks.
Louise, al vergeven binnen de familie En ik vind veel Engelse namen heel mooi in Engeland/Amerika, maar niet als Engelse naam in een Nederlands taalgebied. Omdat 98% van de Nederlanders de uitspraak vernachelt en dat is vreselijk
Even nieuwsgierig! Deelt iedereen deze mening? Ik persoonlijk vind het namelijk prima kunnen...sterker nog: wij gaan iets vergelijkbaars doen dit omdat het de enige naam is waar mijn man en ik beide enthousiast over zijn.
Lente. Maar krijgen een december baby dus dat is een beetje raar.. Verder vind ik Mees heel leuk. Maar m'n vriend kent een Mace en dat doet hem aan pepperspray denken haha
Leila maar zo heet de hond van mijn schoonzus En Sara zo heet de dochter van mijn neef alleen dan +h Opzich zie ik mijn neef bijna nooit alleen dan zal mijn moeder een kleindochter Sara hebben en haar zus heeft dus een kleindochter Sarah Mijn man interesseert t niet zo maar ik kan me er nog niet overheen zetten
Moet er dan wel bij zeggen dat de 2e naam van onze dochter Julie is, dus al vernoemd naar Julien. Om dan een L. Julie, Julien en Julin te hebben is een beetje overdreven.
Oja, ik heb er nog zo eentje, Ilan vond ik altijd een hele mooie naam (en nog steeds). Maar het zoontje van mijn zusje heet Milan en we komen meerdere keren per week bij elkaar over de vloer. Dus Ilan heb ik meteen weer moeten schrappen.
Klopt, maar hier zijn ze Zuid Amerikaans (Braziliaans) en de rest hebben ook echte Braziliaanse namen, dus dan is het weer net niet. En yasmin is het ook niet voor me 🙈
Op zich wel maar je houdt voor dagelijks gebruik toch B. H... Zou je dat niet vervelend vinden als initialen?
Silje, maar de voorletter S past echt niet bij onze achternaam. Verder zijn sommige mooie namen helaas al vergeven. En vooral van Niels vind ik dat erg jammer.
Suze.. Ik ben echt verliefd op die naam! En mijn man vind het ook erg leuk. Alleen het dochtertje van mijn nicht heet Suus. Wat vinden jullie, kan dit? Moet ik het eventueel met haar overleggen? Verder ook Engelse namen die heel mooi zijn maar ik gewoon niet leuk vind als je in NL woont.