Juliëtte! <3 En Josephine, Frederique, Feline, Charlotte, ... Voor een jongen: Rune, Tobe, Olivier, Ruben
Toen we zwanger waren van de 2e wilde ik heeeel graag een van deze meisjesnamen: Marije Madelijn Phileine Mijn man dacht meer aan: Saar Roos Anne We zaten totaal niet op 1 lijn... toen bleek met 16wk dat we toch (weer) een jongen kregen. Binnen een week waren we het eens over de naam
Uhm, bijna elke naam...En we hebben al bijna twee jaar de tijd gehad om namen te verzinnen! Ik ben bang dat het gewoon 'baby' wordt...
Jet. Had hij slechte herinneringen aan en hij was bang dat dat niet weg zou gaan. Sam. Vond hij leuker voor een jongen.
Bob vond en vind ik een leuke jongensnaam. (Maar niet leuker, dan de namen, die we onze mannen gegeven hebben.)
Voor een meisje ben ik dol op de namen Lilou, Olivia en Loïs. Voor een jongen vind ik Pepijn en Yorick prachtig. Mijn man vond ze helaas verschrikkelijk
Liv, Romy en Lexie. Ik vind het prachtige namen, maar mijn man helaas niet. Jongensnamen hebben ik geen naam die ik wel mooi vind en hij niet.
Ik vond Aiden leuk voor onze zoon. Hij niet. Hij vond geen enkele naam leuk. De naam die zoon nu heeft vond hij ook niet leuk maar het minst lelijk inmiddels is hij eraan gewend. Zelf kwam hij met geen enkel serieus idee.
Ik vind Zora heel mooi maar mijn partner echt niet. Maar ben super blij met de naam die we nu gekozen hebben!