Julian voor een jongen, echt mijn favoriet. Helaas vindt mijn vriend het helemaal niks, veel te kak. Jammer genoeg gaat deze naam het dus niet worden!
Namen... het is toch een hele moeilijke opdracht. Ik zat al lang met Lotte in mijn hoofd, maar die mocht het nooit worden zei hij. Tja...
Ava! Wilde ik zo graag, helemaal blij ging ik naar m toe. Nou hij lachte me nog net niet uit, of nouja; hij lachte me eigenlijk wel uit. Hoe ik daar in hemelsnaam op kon komen Oeps!
Ik wilde onze 1e dochter al Souhaila (soehejla) noemen, en nu bij de 2e weer geprobeerd maar krijg hem er niet in.. 1e dochter heet Nadirah en 2e meisje krijgt een kortere naam en ook met de N.
Ik moest dus heel erg wennen aan de naam Julian. Mijn man heeft hem uitgekozen. En nu denk ik; hoe dan!! Hij is fantastisch en helemaal niet kak. Dus neem van mij aan, je man went er wel aan
Ik vond voor een meisje heel mooi: - Jasmijn - Mirthe - Isa - Marit Maar mijn vriend niet helaas... Gelukkig hebben we 2 meisjesnamen die we allebei wel super vinden en we zijn er dus al uit (en hebben voor een hopelijk in de toekomst tweede kindje, als het weer een meisje wordt, ook al een naam ) Voor een jongen waren dit mijn favoriete namen die mijn vriend niet mooi vindt (goddank hebben we daar niet verder over hoeven nadenken, want daar waren we nooit uitgekomen vrees ik haha): - Lars - Mats - (S)Tijn - Tobias
Ik vind yara heel mooi, maar mn man wilt liever een klassiekere meisjesnaam. Stiekem hoop ik gewoon op een jongen, scheelt weer discussie
Kahlan Amnel .... ja dat heb ik ook al 20 jaar in mijn hoofd, maar ook man nummer 2 vindt hem vreselijk XD
Mijn favoriet wilde hij bij onze eerste zoon niet, super jammer. Maar nu bij zoon op komst zei hij ineens; ja we doen toch die naam (ze kunnen dus nog van mening veranderen haha)