Hallo mooie mama's Wij verwachten ons vierde kindje, een dochter. En de naam is toch weer een ding. Ons lijstje tot nu toe is: Lylah Nimah Naimah Amary Avery Op mijn lijstje staan ook nog, door ml al afgeschoten Harper Harlyn Bailey Fosse Mijn man blijft maar rijmen of namen en dan vind hij het niets of de afkorting van een naam lijkt op afkorting van iemand uit zijn (grote) familie. Wij zijn een gemixt koppel en al onze kindjes hebben niet veel voorkomende namen. Wil geen top 10 naam, maar ook niet heel ingewikkeld. Als je de namen van onze andere kids wilt weten, stuur gerust een pb. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Malia( Maa-lie-jaa) Nayara Omaira Nala Nuala Shayla Melua Cassidy Alana Alanis Georgia Dilara Rilana Dalila Ensley Ainsley Avélie Romaisa Jelisa Jamilla Aylin Cataleya Eleni Lanai Jenoah Selena Scarlett Dakota Noraly Mckenzie Skylar Willow Maedow Deveny Monroe
Wat super leuk dat jullie nog een meisje krijgen! van jullie lijstje vind ik Lylah echt een topper! (Altijd favoriet van mij geweest) zelf had ik: Nora Mila Isa Lyn Maar ons wondertje is een jongen dus heb er niets meer aan
Leuk nog een jongen, daar stond Harvey bij mij op nummer 1 Verder wat een leuke reacties al, de volgende gaan op mijn lijstje: Harlow, Everly, Nuala, Lanai, Amery en Delia
Hoe spreek je naimah uit? Want ik weet nog van een meisje dat je de naam (vergelijkbaar met deze) niet als na-ie-meh uit moest spreken volgens de ouders, maar als naai-me(h). Misschien in t dialect van de ouders anders klinkend, maar in het plat nederlands...hmmm Dat is niet echt geweldig op een middelbare school.....
Ik ken een Naima. Dat wordt uitgesproken zoals het er staat: nai-maa. Is overigens een bestaande Arabische naam.
Van jullie lijstje vind ik Avery het leukst. Ajdin, Alaïa, Amaris, Améa, Ariëlle, Arisa, Aurore, Cirilla, Delilah, Elaine, Elea, Elora, Eowyn, Evanne, Evanthe, Fiore, Idoya, Ilayza, Ilea, Imani, Imara, Irisa, Isaura, Isaure, Liora, Loïse, Madée, Méarah, Melua, Muriël, Niméa, Noëlle, Noémi, Noriah, Oletha, Philou, Quinthe, Rhea, Rhodé, Thirze, Velize, Vianne, Viënne, Zaria
Misschien nog Aisha, Lua, Rune of Ziva? Ik vind Naimah ook heel mooi. (maar dan eigenlijk wel zonder die h op het einde)
Aisha lijkt veel op mijn oudste. Ziva al vergeven en Lua erg leuk inderdaad. Ja zie Naima zonder h ook veel meer online dan met. Thanks voor je reactie.