wij zijn opzoek naar een mooie meisjes naam. we willen graag 2 namen.. dit zijn de namen die me lief mooi vind en die ik mooi vind. het zijn 2 voor hem en 2 van mij.. Jessie, Miley, Kaylee, Syara, Megan wat vinden jullie eigenlijk van Meza of Mesa en dan voor een jongen of voor een meisje en hoe zouden jullie dit schrijven!!
Ik vind Syara een heel mooie naam! Had hem ook nog nooit gehoord! Zet ik zelf op mijn lijstje voor een volgend kindje
Heb net even tegen mijn vriend gezegd dat ik een geweldige naam ben tegengekomen: Syara, zijn reactie: "Mmmmmh, nee, ik weet het niet..." Wat is dat toch met die mannen? Misschien moet hij er gewoon nog wat aan wennen, ik zal binnenkort nog een paar keer vermelden
Ik heb Jessie gestemd, maar vond eerlijk gezegd Siri een veel mooiere naam! Waarom is die afgevallen?
Megan... Prachtig!! Vandaar dat onze dochter zo heet en daar zijn we nog altijd zeer blij mee: veel positieve reacties en nu ze al een tijdje op school zit hebben we ook nog nooit een pest woord rijmend op Megan gehoord...das toch ook wel erg fijn hihi
Ik heb gekozen voor Megan is mijn dochtertje haar 2de naam. Wij hebben nog even getwijfeld of het haar eerste naam zou worden maar we vonden Lara toch leuker ook omdat we die naam al 4,5 jaar in ons hoofd hadden tijdens de lange MMM.