Hoi, Welke naam vinden jullie het mooiste en beste passen bij Niene? Meisje: Jinte Flore Janne Nore Eefke Iefke Jongen: Sil Teun Ferre Siebe Alvast bedankt.
1e keus: Niene en Janne en Niene en Sil 2e keus: Niene en Jinte en Niene en Ferre De rest vind ik niet zo mooi combineren.
Hoi, Hij staat er niet bij, maar ik vind Silke (voor een meisje) ook een hele mooie naam die er perfect bij past! Misschien een ideetje? Succes ermee x
Hoi, Bedankt voor alle reacties! @ Kloontje78, ik vind Silke een erg leuke naam, maar het kindje van een vriendin heet al zo en die zien we iedere week...dus dat gaat niet! Verder zijn we er nog echt niet uit.. Meer reacties zijn nog altijd welkom. Vind het leuk om te lezen welke voorkeuren anderen hebben. Groetjes
Vind Jinte zowiezo de leukste naam van het rijtje en past ook goed bij Niene. De jongensnamen zijn niet mijn smaak, maar als ik dan een keuze moet maken Sil of Ferre
Vind Jinte er erg leuk bij! Verder misschien: Lune (zo heet mijn dochter haha), Ymke, Jule Voor een jongen vind ik Ferre de leukste en leuk bij Niene. Wij hebben als 1e keus voor een jongen (voor als ik weer zwanger word ) Thije. Ook leuk bij Niene. Of Fedde, Sverre? Moeilijk he?