Ik wil graag vernoemen naar oma die Diny heet. Als tweede naam dan dus. Bij een meisje zou diene kunnen als tweede naam. Maar wat als t een jongetje is. Iemand een idee? Diny is afgeleid van everdina maar Evert ofzo vind ik echt helemaal niks. Liefst dus beginnend met di...
Wat ideetjes : Jongens : Diandy, Misschien niet letterlijk van Diny, maar alle letters van Diny zitten er in. Divy, N verwisseld voor de N, misschien juist wel leuk! Dinitri, nee geen spelfout het is echt een naam Dinyz of Diniz, leuke naam! Dinyo, wat stoerder Dinn, eigenlijk een afkorting ook mooi! Dino, Doet mij denken aan een beest maar goed... Dinzer, Ook wel aardig Meisje : - Dinisha, mijn stijl is het niet maar als vernoeming wel leuk - Dinize, Best wel hip toch? - Dinne, wel schattig! - Dinte, Lijkt er wel aardig op toch? - Dinyah, klinkt ook mooi! Ik merk dat er niet echt heel veel echt Hollandse namen bij zitten, misschien vind je het toch leuk? Ik vind Dinn & Dinne/Dinte/Dinize de leukste namen!
Aalst bedankt Voor de reacties. Ik houd heel erg van Nederlandse namen, dus dat heeft de voorkeur. Ik vind diner wel leuk maar doet me ook denken aan avondeten Verder vind ik dinn ook leuk maar de kans u best groot dat de voornaam 1 lettergreep heeft en dan klinkt t niet zo lekker. Maar ik vind hele lange ingewikkelde namen niet mooi. Bijv dinne of diene dat vind ik heel leuk, maar ja dat is voor een meisje.. Dus voor een jongen nog niet helemaal precies wat ik zoek, meer tips zijn welkom
Zie nu dat ik over dider heen heb gelezen. Vind ik ook wel leuk! Heb ooit ergens eens naam gezien in die trant die ik echt leuk vond en dacht: dat moet ik onthouden voor later.. Tja, weet nu natuurlijk niet meer waar dat was
Oh die vind ik wel echt heel erg leuk! Kan dat ook voor een jongen vinden jullie? En ach het is tenslotte maar de tweede naam..