Hoi dames! Ben er pas net achter dat ik zwanger ben, en kan me nu al niet bedwingen om na te denken over namen! Haha.. Ik wil wel graag een naam met een Y erin of beginletter mag ook. En bij de naam Ayden moet deze passen. Dus zowel meisjes als jongensnamen! Kom maar op! hihi
Jongen Thy Lyle Jayro Javy Jaivy Bodey Fynn Elay Levay Meisje Yuna Joya Fay Myla Nomy Zoey Vayenne Indy Seray Shaydée Lyva Syenna Elaysa Ysha Celyze / Celyza Alyssa Shanaya
Paar namen die beginnen met de letter Y. Jongen: Yaël Yarno Yaniek Meisje: Yara(h) Yade Ylva Yaren Yvie Yealle Ysabella Yinthe Yenthe Ymare Yeada
Een meisjesnaam hebben we inmiddels al, in ieder geval 2 namen, waar het er eentje van word! Maar jongens namen zijn een drama! Dus mee namen?
Ayden en Finley Ayden en Rhys Ayden en Yvar Ayden en Yannick Ayden en Levy Ayden en Ivey Ayden en Esmay Ayden en Aymee Ayden en Yara Ayden en Emmy Ayden en Abby Ayden en Novaly Ayden en Amy Ayden en Ivy Ayden en Caitlyn Ayden en Faye Ayden en Romy Ayden en Elysa
ML kids, toevallig dat ja Aymeé zegt.. Want dat is dus 1 van de meisjesnamen waar we uit willen kiezen! Ik vond Mikay heel leuk, maar mijn vriend helaas niet.. Yvar stond ook op ons lijstje maar vind het allemaal net niet...
Ayden en Indy Ayden en Yke (lees: ieke, niet aik) Ayden en Yasmin Ayden en Yfke Ayden en Kyan Ayden en Yoël Ayden en Yannick
Kynan? (Keanan) Youri /Yoeri Davy Kyllian Dyce Dylan Tyler Mylco Mydas Clayton Yosh Andy Antony Bently Billy Boy Body / Brody Bradley Chevy Javy / Javey Ely (Ilai) Gary / Garey Guy Ilay Raudy / Rowdy Remy Vinny