Even een pol om te kijken welke naam jullie het leukst vinden. Denk dat we er bijna uit zijn, alleen de nr 1 naam van mij is niet de nr 1 naam van mijn man.
Noor en Lynn Noa vind ik ook heel leuk overigens . Ik ken een jongetje wat Floor heet - dat was in het begin nogal wennen, maar voor mij nu dus ook een jongensnaam -vandaar dat die nu afvalt.
Lastig, ik vind ze allemaal erg leuk! Heb op Floor gestemd, omdat de andere namen nu erg populair zijn volgens mij. Floor stond trouwens ook op ons lijstje, totdat we er achter kwamen dat het niet zo handig is ons kindje naar de kat (Floortje) te noemen
Ik heb op Noor gestemd omdat ik Norah erg mooi vind. Lynn zo heet mijn moeder een prachtige naam maar ik vind namen zoals Evelyn, Roslyn etc. net iets mooier. En Floor vind ik ook wel leuk maar dan liever Flora, Flore, of Fleur. Noa is voor mij een jongensnaam.
Je hebt wel twee erg verschillende clusters van namen: Noor & Floor en Lynn & Noa... Ik vind van het ene cluster Noor de leukste en van het andere Noa.. het hangt dus wat van je achternaam af en of je een echte hollandse naam wilt of liever iets spannenders. Mijn favoriet uit dit rijtje is Noor! Erg leuk
Ik heb Lynn gestemd maar ik dnek dat ik wat bevooroordeeld ben. Ik zie hem wil liever als Linn. Vind de uitspraak ook mooier [lin] ipv [lien]. Noa vind ik ook super mooi.
Bij onze achternaam kan alles wel. Naam moet passen bij Sem, maar in feite vind ik hier alle 4 namen wel bij kunnen.
Dat idee heb ik ook een beetje, en omdat ons zoontje Sem heet (ook al zo'n popi naam) vind ik het aan de ene kant wat minder om weer voor zo'n popi naam te gaan. Alsof we niet wat anders bedenken kunnen...
Floor is bij ons inmiddels afgevallen. Grootste twijfel bestaat nog tussen Noor en Noa (of twijfel, het is meer het samen eens kunnen worden).
Noor!! Of een alternatief op Noa wat ook erg populair is!! (juf) Nia Nya Nea Noë. Of Nona, Nora, Nola and Nova.