Jeetje echt iedereen gaat voor Jayden..was in principe ook onze eerste keus..alleen vind ik Levy ook erg leuk...vind t zo onwijs moelijk..wij weten ook niet wat het geslacht is..en de meisjesnaam nou dat was meteen raak en ook niet meer over getwijfeld..maar die jongensnaam..pff maar als ik op jullie mening afga dan wordt t Jayden..Dacht eigenlijk dat je Jayden nu juist vaker hoort dan Levy..?
Ik denk Levy. Jayden vind ik echt zo'n modenaam. Levy hoor je veel minder dan Levy. Althans, ik wel. En bij mijn zoon op school zitten alleen al drie Jaydens.
haha kan ik me voorstellen,misschien als et kindje er is dat je in 1 keer denkt : ja dit is een ecte jayden of een echte levi
heel grappig! onze zoon heet levi(wel met i) en nu ben ik weer zwanger van een jongen en die gaan we jayden noemen!
ja dat kan idd ook nog he..soms heb je ook kindjes die geboren zijn en dan hoor je de naam en dan zie je het kindje en dan past de naam er ook echt precies bij... maar ik ben dan zo'n doos ik twijfel dan over die twee namen en dan blijf ik er net zolang over nadenken tot ik eruit ben haha..en daar wordt je ook gek van...
hoi henriet, dat is wel heel toevallig zeg..ik vind het allebei echt supernamen vandaar ook de twijfel hihi
hey, ik heb weleens gehoord dat als je alleen een meisjesnaam kunt kiezen dat het dan ook een meisje wordt, dus je hoeft niet meer te kiezen. Voor als het toch een jongen wordt: Jayden