absoluut jayden, levi hoor je tegenwoordig al zoveel en ik persoonlijk vind een naam dan al niet meer leuk. blehhh top tien namen. maar je moet wel doen wat je zelf leuk vindt. succes
ik dacht zelf dat Jayden nu juist vaker voorkomt dan Levy.. maar ik vind een naam die je al zo vaak hoort ook niet zo leuk..Wij vonden milan ook helemaal super maar die hoor je ook zoveel..dus ja t blijft moeilijk .. zou het echt zo zijn dat als je al eerst een meisjesnaam hebt t dan ook een meisje zou worden? dat je het toch onbewust weet wat t wordt?
nee hoor daar kan ik je voor uit je droom helpen hihihihi wij hadden vanaf het begin een meiden naam daar week ik niet vanaf we weten al vanaf week 18 dat het een jongen word dus sorry dat fabeltje gaat niet op sinds vorige week hebben we dan ook pas eindelijk een jongens naam pffff das moeilijk hoor vinden jullie niet? ( maaaaar we hebben er 1 die volgens de namenteller in 10 jaar maar 6x gebruikt is! )
hahahaha binnen nu en 6 weken weten jullie het maar tot zo ver hou ik het ffies geheim als je het niet erg vind...