Hallo dames! Onze kleine jongen krijgt als naam Jayson... of Jason Dat is het juist... We weten niet of we het met of zonder Y willen schrijven... We vinden Jayson meer van deze tijd zoals je het schrijft maar we denken omdat je Jason meestal zonder y schrijft dat veel mensen het verkeerd gaan schrijven.. Ook vind ik het met een Y leuker/jonger ogen.. Mijn partner maakt het niet veel uit Wat denken jullie?? Wat zouden jullie doen??
Als je ht met een y mooier vind zou ik zeggen doe wat je hart je ingeeft anders krijg je spijt en doe je het dus voor andere.
Jayson omdat ik het mooier vind met die y erin. En Jason doet me aan een hele lelijke psychophaat uit een horror film denken.
Ik vind Jason mooier omdat je tegenwoordig juist al zo veel namen ziet met een y (denk maar aan Jayden, Dylan etc.)
ligt er aan hoe je wil dat mensen het uitspreken? of als jeejson of als jeeson.. Ik ben het anderzijds wel eens met degene die zei dat er veel namen met een y zijn.. djaydy enzo... :S
Wat je ook vraagt je krijgt allemaal verschillende antwoorden. Daarom zijn er zo veel verschillende namen, iedereen vindt iets anders mooier. Dat mensen het verkeerd schrijven krijg je toch, dat is met veel namen. Heb ik bij mijn eigen naam ook vaak last van. Daarom zou ik zeggen, doe wat jij mooi vindt. En als jij Jayson mooier vindt zou ik dat gewoon doen. Zelf zou ik daar ook voor kiezen trouwens
Jason. Zowel omdat dit de minste spelfouten op gaat leveren, als omdat ik Jayson er wel erg geknutseld en ordi vind.
Zeker weten Jason! Met een Y ziet het er erg zelfverzonnen uit en ik vind een y ib een naam gewoon niet mooi.
Jason! sowieso is het mijn smaak niet, maar ik vind Jayson erg creatief eruit zien en erg bedacht. Ook moet je kind constant gaan verbeteren omdat 99% Jason zal schrijven. Yason is misschien nog een beter allernatief als je dol bent op de -y-. Hoewel je kind dan ook elke keer moet zeggen nee niet met een j maar met een y. Dus ik zou het gewoon op Jason houden.
JASON natuurlijk! Zonder Y dus. Mijn zoontje heet dus ook zo...mooie naam trouwens! Maar 99% van de mensen zal denken dat het zonder Y geschreven wordt dus ik zou het zonder Y doen.
Zeker weten Jason. Wat mij betreft is dat de oorspronkelijk manier van schrijven van de naam en met een y er tussen vind ik erg "wel wilden graag een originele naam, maar die konden we niet bedenken, dus toen hebben we er maar een y tussen gestopt" .
als ik vanuit praktisch oogpunt kijk zou ik zonder y doen (gewoon omdat de mensen gewoon zijn om het zo te schrijven) maar met de y maakt het de naam wel wat specialer... (persoonlijk zou ik voor het laatste gaan maar ik houd van "moeilijk" doen )