Weinig verrassend, ik heb ook voor Jenthe gekozen! Ben zelf meer voor de versie zonder h, maar vind met ook niet verkeerd. Met een Y vind ik het wel too much worden. Maarre.... Goede smaak!
Bedankt weer voor jullie reacties! We zijn er nog steeds niet uit en nu ik ruim 33 weken zwanger ben begint de tijd wel een beetje te dringen voor mijn gevoel :-S Wat irritant! Bij onze zoon hebben we deze twijfels helemaal niet zo erg gehad! Ben zo bang dat we uitgekeken raken op de naam Jenthe (als we voor deze naam gaan, wordt het met h, dat vinden we allebei mooier). Aan de andere kant vind ik hem zowel lief als stoer. Wil eigenlijk dit weekend een definitieve keus maken, houd jullie op de hoogte! En jullie meningen zijn nog steeds van harte welkom!
Bedankt allemaal voor het meedenken! Gisteren hebben we besloten dat het inderdaad Jenthe Sophie gaat worden (net als we een maand geleden al besloten...). Alleen nog even kijken of het Sophie of Sofie gaat worden, maar daar verandert de uitspraak verder niet van.
Ik vind het een leuke en mooie naam, Jenthe. Met h dan ook wel, staat wat sjieker. Sophie vind ik dan ook mooier erbij omdat die h weer terugkomt.
Jenthe Sophie, omdat ik de andere namen iets te veel hoor de laatste tijd. Ik zou zelf anders Lynn ook leuk vinden!
Om eerlijk te zijn, het zijn allemaal namen die niet echt mijn smaak zijn, allemaal top twintig namen. Maar het leukste vind ik Jente (wel zonder -h, die vind ik een beetje overbodig, net als bij de naam Bente, zonder -h rijmt ze op Twente, met -h rijmt ze op Drente). Lynn vind ik ook wel leuk, leuker in elk geval dan top drie Sofie.
Jenthe is volgens mij niet eens een top 100 naam...?? Maar dat kan nog komen natuurlijk En dat rijmen, daar was ik zelf niet opgekomen, ondanks dat we in Twente wonen en beiden uit Drenthe komen
Bedankt iedereen! We gaan toch voor Jenthe (met h) en Sophie (met ph, past mooier bij Jenthe met een h). Dit onderwerp mag gesloten worden.
er staan een paar namen tussen die ik leuk vind. Onze dochter heet L.ynn S.ophie Ik vind Evi ook leuk. Jenthe persoonlijk hou ik niet zo van net zoals de Jinthe's en Jelthe's , Jelle's en Jesse's maar goed dat is persoonlijk.