Hoi dames!! Ik heb even meningen nodig. Wij verwachten in oktober een 2e zoon. Nu willen wij onze zoon de naam Thijmen Dani gaan geven. Nu twijfel ik nog enigzins omdat Thijmen nogal veel voorkomt. Vind het overigens wel mooi bij Julian passen. Ik zou liever als roepnaam Dani doen, maar manlief blijft bij Thijmen. Wat vinden jullie? Eventueel andere suggesties zijn ook welkom. Liefs Jessie
Thijmen vind ik echt een hele leuke naam. Ook mooier dan Dani, dus zou zeker voor Thijmen gaan als roepnaam. Past ook beter bij Julian
Nee, Julian komt weinig voor Julian staat in de top 20 van de populairste jongensnamen van het 1e kwartaal 2012 en Thijmen niet. Ik vind Thijmen een mooie naam, zeker mooier dan Dani. Gewoon doen!
Hahah nou in onze omgeving komt Julian bar weinig voor hihi, maar is inderdaad ook een populaire naam
Ik vind Thijmen een leuke naam, past ook mooi bij Julian. Als Lisa een jongen was geweest had ze Thijmen geheten
Thijmen! Leuker dan Dani en leuker bij Julian! En wat betreft de populariteit: als je het een mooie naam vindt, gewoon doen! Eén van mijn zoontjes heeft een "top 20-naam". Ik ken verder niemand in mijn onze omgeving die zo heet. Ook hingen er bij onze verloskundigenpraktijk op dat moment geen kaartjes met deze naam. Dat was voor mij belangrijker dan wat een naam landelijk in de top 20 doet. Succes met je keuze!
Ik vind Thijmen een heel erg mooie naam en ook zeker goed passen bij jullie andere zoontje! Hier staat Thijmen hoog op het namenlijstje als onze jongste dame een jongen was geweest had ze zo geheten!