Die hihi doet me vermoeden dat je deze naam al eerder hebt gehoord . Jij hebt altijd zulke mooie namen...ken je er meer in deze lijn/stijl?
Bedankt voor de reacties tot nu toe, hopelijk volgen er meer! Ben heel benieuwd, beide namen komen niet zo vaak voor, dus ja.
Vind het beide niks. Bij Aram moet ik denken aan dat liedje van de kleuterschool: aramsamsam aramsamsam etc... En bij midas moet ik denken aan een poes of die wolf uit de donald duck of die koning die door een onzorgvuldig gekozen wens alles in goud veranderde. Maar als ik moest kiezen: aram
Heee wat super dat je zwanger bent!!!!! Gefeliciteerd zeg!! Ik vind Ella ook zo'n leuke naam Voor een meisje vond je Anna toch ook leuk? Kan ik me nog herinneren uit een ander topic haha Uit deze twee namen ga ik voor Midas, maar ik vind ze alle 2 niet super. Aram vind ik een beetje hard klinken, en bij Midas denk ik idd aan die wolf of aan Midas Dekkers
Hoe zien jullie (kindjes) eruit? Aram vind ik echt geen naam voor een oerhollands kindje. En Midas vind ik helemaal niet leuk. Doet me (en waarschijnlijk iedereen) denken aan Midas dekkers
Haha, dat klopt, heb je goed onthouden! Al denk ik dat het hem niet zal worden voor een meisje, uiteindelijk! Iedereen super bedankt voor de reacties...beetje 50/50 dus. Het zijn inderdaad namen die je niet zo vaak hoort en die ook zeker niet bij ieder in de smaak zullen vallen. @Amezen: wij zijn wel oerhollands...geen blond/blauwe ogen maar bruin haar en bruine ogen. Dochter ook.