Laure, uitspreken als LAU-re? Denken jullie dat de meeste Nederlanders hem wel "normaal" kunnen uitspreken, of wordt het gauw bij mensen een harde "R" , bij de -re? Bedankt alvast voor jullie mening!
Prima naam. De uitspraak is ook duidelijk. Zie dat je bij Zwolle woont daar zal de R misschien niet zo hard klinken. In het noorden van NL klinkt de R wel hard.
Leuk, nog niet eerder tegengekomen maar denk dat de uitspraak geen probleem zal zijn. Misschien eerder verwarring met Lauren of Laurie. Ik vind zelf Flore ook heel leuk, lijkt er een beetje op.
Ik vind het wel mooi, maar ik denk ook dat ze haar hele leven zal moeten herhalen dat ze geen Laura of Lauren heet. En persoonlijk zou ik niet kiezen voor een naam die steeds verbeterd moet worden.
Dan blijven er weinig namen over Hebben ze geen moeite met je voornaam is het wel je achternaam haha. Of ze denken dat het een jongen is ipv een meisje of andersom.
Ik vind het een erg leuke naam en er zijn ergere dingen dan af en toe even moeten zeggen hoe je naam precies is/gespeld wordt (zeg ik uit eigen ervaring)...