Onze kinderen heten M-oreno en A-marissa en nu krijgen ze een broertje of zusje. Voor een meisje weten we het wel maar een jongetje dat is een heel ander verhaal. Dus roept u maar wat vind je passen bij M-oreno en A-marissa
Normaal ben ik hier niet zo goed in maar mijn man is gróót fan van spaanse/italiaanse namen (ik wat minder) dus hier is wat van zijn lijstje: Romeo (maar dat lijkt wel veel op M-oreno) Giorgio Fernando Armando
Klinkt raar ik ook niet echt maar Zoon is van ex die wel echt een italiaan is. Zoon is dus een halfbloedje inc de italiaanse achternaam. Dochter heeft vinden wij een nederlands klinkende spaanse naam met een hele normale nederlandse achternaam. We zoeken dus eigenlijk een naam die je niet vaak hoort en gewoon lekker bij de andere twee namen klinkt en hoeft dus niet perse zuid europees te zijn
De namen M-oreno en A-marissa bevatten beiden de letters M en R. Misschien mooi om (één van) deze letters ook terug te laten komen in deze naam? Namen met M en R: Jeremiah Damario Erasmo Fermin Ephraim / Efraïm Ramirez Melchior Casimir Jaromir Jemaro Itamar Namen met M: Domingo Simeon Salomon / Salomo Joachim Emilian Lemuël Namen met R: Arcelio Duardo Cesario / Cesaro Javiero Salvador Tercero (Derde) Terciero (Geboren als derde) Valerian Jaroah Alvaro Savero / Sevaro Eliander Jevaro Arlindo Elviro Isidor Zonder M of R: Devante Estavan Josias Nataniel Salvino / Silvino Favian Isaias Eneas Jacinto Egidio Ioann
Misschien weer een naam met een M én R erin zoals broer en zus ook allebei hebben? Zoals: Amaury Armin Camaro Cameron, Camron Carmo Casimir / Cazimir Damar Damari Dameron, Damarion Efraïm / Ephraïm Elmar, Elmer Emerik Emery Emiron, Emiran Emrick / Emirk Ermias Ermin Esmar Firmin, Fermin, Firmijn Hiram / Hyram Ilimar, Ilomar Ilmar, Ilmari Imran, Imraan Isamar, Isamir Isanmar Ismar Jalmari Jamar, Jamir Jamari, Jamaris Jarmo, Jermo Jarom Jelimir Jelmer Jeremia / Jeremiah Jomar Joram / Yoram, Joriam Kamar, Kamari Karam Kasimir Kemry Lamar Lomar Lumir Marcus Marek Mariano Mario Marius Marlon Marlowe Marnix Marten Marvin Marzio Maurizio Mauro, Mauri Melor Merrick Mirko Miro Miron / Myron, Miran Mirza Moran Moritz Morley Morris Namor Nayram Nomar Omari Osmar Othmar Rahmi Raimo, Raimi Ramiro Ramon Ramsey Raymon / Raymond Remi / Remy Remiël, Ramiël Rimon Roman, Romar Romari Romin Rumen Rumor / Roemer Samrin Tarmo Thamir Timander Timar Timour Velimir Zimri
Mooie namen hebben jouw kinderen! Misschien vind je deze namen mooi: Ilias Dante Fedor Miron Evander Otis Novan Felix Oscar Rohan Sandro Leander Fabio Giuliano Dorian Doran Luca Ayron / Aaron Micah Micha Adam Amos Nathan Noam Matthias Mathis Boaz / Boas Destan Dimas Ferran / Ferron Jordi Fermin / Firmin Idris Jair Omar Jona / Jonas Keano Jelani Jonathan Kenan Kilian Miguel Odin Nigel Olivier Orfeo Ravi Remzi Renzo Santi(no) Tiras ???
Jesmerai : Bijbelse naam, nakomeling van Benjamin Joshua Emory Vianny Leandro Romano Danilo Evandro Orlando Rodrigo Dorian Fabian Elliot Gabriël Julian Justian