We dachten onze keuze gemaakt te hebben, maar nu twijfelen we toch weer! Dus ik ben benieuwd welke jongensnaam jullie voorkeur heeft Mijn man is Brits, dus we willen sowieso een naam die zowel in het Engels als in het Nederlands makkelijk uit te spreken is. Als we voor Finley gaan, dan wordt zijn tweede naam John (vernoemen) We twijfelen nog of we dat bij Dylan ook zouden doen... Bij Dean en Chris "flowt" John in ieder geval niet lekker, vind ik Maar vernoemen is absoluut geen must, dus laat dat je keuze vooral niet beïnvloeden
Ik vind Finley het leukst. Vrolijk, bijzonder, leuk af te korten. Chris vind ik ook nof wel tof, een naam die je nu wat minder hoort maar van mij wel wat meer mag terugkomen, al vind ik de klank wel wat hard. Dean en Dylan vind ik helemaal niks, qua klank, allebei zo hard/lomp. Bij Dean denk ik teveel aan het Engelse woord 'dean', wat 'decaan' betekent. Dean John klinkt al helemaal als 'decaan John' Maar dat zou ik dus met iedere naam hebben die je daar achteraan plakt. Dylan vind ik gewoon niet mooi klinken als voornaam (en rijmt op billen). Dus 1. Finley, 2. Chris, 3. Dean, 4. Dylan
Oh jee, elke naam heeft nu 4 stemmen! Zullen we er dan maar Dean Dylan Finley Chris *Achternaam* van maken? Hahaha!
Ben ik met je eens Dean is leuk hier in Nederland, maar daar zou hij waarschijnlijk mee gepest worden in Engeland. Helaas is dat wel de grote favoriet van mijn ouders hahaha
Bedankt voor het stemmen Hmm nee Duncan is niks voor ons. Doet te veel denken aan PJ & Duncan (Ant & Dec)
Chris gestemd. Stoere krachtige naam. Ook voor een volwassen man. Vind finley ook wel grappig maar wel wat kinderachtiger. Dean en vooral Dylan vind ik niks sorry
Ik zie veel stemmen voor Dean Maar die valt toch af voor ons, denk ik. Het gaat tussen Chris en Finley