meisje : Anouk Liefe Lysanne Lynn jongen : Bram Tristan ( jongens namen zijn welkom kom maar geen echte leuke tegen ) xx
Ik vind van de jongensnamen Bram het leukst. Van de meisjesnamen vind ik Lieve leuk, maar ik zou het dan wel met de "v" schrijven.
Leuke namen hoor!! Ik vind Lieve ook het leukst ik zou het dan ook op deze manier schrijven.Verder vind ik Fiene ook heel erg leuk.Ik kwam hem laatst tegen op een ander forum en hoe vaker ik hem uitspreek hoe leuker hij wordt!! Voor Jongens vind ik Bas Luuk Mats Ruben Thomas Hidde Jurre Cas Mees Ties
Wij zijn er zelf nog niet mee bezig, eerst maar eens zwanger zien te worden maar dit zijn namen van kids bij ons in de omgeving: Jongensnaam: Sven Kjell Lasse Jorn Lukas Brenn Timo Leroy Meisjesnaam: Fenna Jara Dore Lynn Vera Silke Groeten van Shanna
Bram en Lynn Eigen suggesties; Luuk Sven Bart Levi Lars Thijs Steijn Jill Lian Lisa Sophie Sonja Julia Gwen Nikki Myrthe
Ik zou kiezen voor bram en lynn, ik vind lieve erg leuk maar niet bij bram passen. Misschien zijn dit nog opties? Meisje: Evy Liz Stella Sophie Lot Isa Lenthe Jongen: Milan Liam Sem Jesse Mees Roan Thijmen Cas
dank voor jullie tips alvast we hebben vooral problemen met de jongens namen. Ik vind alle meisje namen leuk en mijn man alleen lieve inderdaad met de korte v. we heten de bruin van onze achter naam dus pas er wel bij. of bram de bruin hahah klinkt ook wel aardig.. vind thijmen en koen ook wel leuk xxx
Jillz ?? Nou die moeder vond dat drankje wel erg lekker denk ik haha, nee best apparte naam maar ik moest meteen aan dat drankje denken!
Ik zou er altijd rekening mee houden dat een naam ook goed in het buitenland (Engels) uit te spreken is. Als je kind later voor studie/werk/reizen/emigratie o.i.d. naar het buitenland wilt dan is het toch fijn als de naam enigszins normaal uitgesproken kan worden en/of geen rare betekenis heeft. Dus ik zou nooit een typisch Nederlandse naam kiezen. De namen op je lijstje vind ik geen van allen echt heel leuk.....sorry.
hey iedern zijn smaak toch dat maakt de wereld leuk ik heb zelf ook een nl naam Femke en in geen een land kunnen ze hem goed uitspreken maar heb er nooit problemen mee gehad, heb gestudeerd in Schotland en daar heb ik ook mijn man ontmoet meeste mensen vinden het wel charmant zo aparte naam ( in het buitenland dan he hahahah ) mijn achter naam is anders dan die van mij man maar vroeg mij af is het makkelijk om je mans achternaam te nemen voor je kindje'? ( we zijn getrouwd maar heb mijn meisjes naam gehouden en zijn naam )