Hallo, Ik ben zwanger van de tweede. We hebben al een zoon die Simon heet. We hebben een aantal namen die we leuk vinden, maar komen er maar niet uit welke het leukst is. Graag hoor ik jullie mening hierover. P.S. Bij de meisjesnamen komen we er helemaal niet uit, dus als jullie daar ideeën over hebben, hoor ik het ook graag. Bedankt!
Ik heb op Ruben gestemt (ook mneer omdat ik helemaal niks heb met de rest van de namen persoonlijk) en vind dat het leukste klinken. Hart op zeggen wil vaak wel helpen (misschien een tip )
Je hebt mooie Bijbelse namen gekozen. Ik zelf vind de combinatie Simon & David mooi en Simon & Ruben. De andere namen vind ik trouwens ook mooi maar minder mooi 'bekken' met Simon. Zoek je voor een meid ook een Bijbelse naam? Judith, Esther, Rebecca, Lea, Sara etc
Persoonlijk vind ik David een mooie jongensnaam, en het klinkt mooi bij Simon. Ben je ook op zoek naar Bijbelse meisjesnamen? Tips: Lois Rhodé Eva Jiska Ruth Sara Hannah Thamar
Bedankt voor jullie reacties! Voor een meisje zoeken we niet persé een Bijbelse naam, maar ik zou het wel leuk vinden. Lois vind ik leuk! Ga ik even aan mijn man voorleggen.
Ik heb voor David gekozen, weet niet of je hem uit gaat spreken als David of Devid! Maar de suggestie van Nick is ook wel grappig Voor een meisje vind ik Jenna, luna of Sarah wel leuk bij Simon passen.
Ik vind het allemaal leuke namen, behalve Abel, al vind ik die ook niet lelijk. David vind ik denk ik 't mooist bij Simon passen.
Ruben vind ik de leukste naam uit het rijtje en die vind ik ook prima bij Simon passen. Voor een meisje vind ik Julie/Julia of Judith er wel mooi bij passen!
David en Ruben vind ik het mooist bij Simon passen en klinken. Ik vind het iig het mooist om dan ook een naam met 2 lettergrepen te kiezen. Abel heeft ook wel wat, maar vind het dan net weer wat minder mooi bij Simon passen.
Wat een mooie naam vind ik dit, heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Hmmm... deze ga ik onthouden.
Vind ze allemaal er wel bij passen. In eerste instantie Abel, maar toen ik er nog eens over nadacht vond ik David toch leuker. Ruben is ook mooi maar wel erg populair (hoor het de laatste tijd heel veel om me heen). Ook vind ik Simon en Ezra leuk klinken. Ik vind zelf Ezra leuk voor een jongen maar krijg m'n man niet mee helaas.