Hoi, Bij de meidennamen hebben we al beter kunnen strepen. Hier hebben we er nog 4 van over Welke vinden jullie het mooist/leukst? Saar Flore Jinte Jente Bente vond ik zelf heel mooi, maar krijg 't er bij m'n man niet in! Alvast bedankt.
Jente! Ben zelf het meeste fan van Benthe, maar lees dat je die er niet door krijgt bij je man Fenne is trouwens ook erg leuk.
Jente vind ik leuk. Fenne idd ook en Ninthe/Nynthe. Of Lune? Zo heet mijn dochter (spreek je uit als 'Luune', dus niet 'Loene') Of June of Jule? Hmm, vind Saar trouwens ook wel stoer. Jeetje, lastig zeg
ik heb voor Saar gekozen. Als vind ik Sara liever klinken en word ze 9 van de 10x later toch saar genoemd
Flore is echt heel mooi! Jinte en Jente zijn ook leuk, Saar vind ik minder... Sarah vind ik weer wel mooi.
Ik ken een Jente en dat is een man... wist niet dat het ook een meisjesnaam was. Ik vind Saar super... maar zo heet mijn beste vriendin ook
Jinthe -en ik ben stiekem erg verbaasd over het hoge aantal stemmen op Saar . Maar ik zag laatst ook Jet voorbij komen, en die scoorde ook hoog en dat vind ik ook niets. Dat zijn namen die ik echt te ouderwets vind (maar die blijkbaar weer geliefd zijn!) . Tja, smaken verschillen.
Saar is leuk, maar vind ik niet bepaald stoer. Ik zie de naam juist bij een heel schattig en braaf meisje voor me... Flore... ik weet niet, Floor vind ik wel heel mooi! Jinte gaat wel, Jente vind ik dan nog het leukst. Succes!