Wij willen graag ons kind na de vader van mijn vriend noemen, niet precies de zelfde naam maar eentje die er op lijkt. Hij hete Martinus en wij hadden al als jonge naam Tino maar als meisje? Hebben jullie nog een idee? PLEASE
hoi hoi er zijn zoveel namen he ffdenken schrijf maar wat op dan amber sacha cristel lisa daphne kim of zoek je een aparte naam groeten chantal
oei, dan lijkt het me moeilijk om haar nog naar hem te vernoemen. Je zou eens bij de babynamen op deze site kunnen kijken en dan bv namen die beginnen met "mar" Enige suggestie die ik nog weet is Mara. Succes ermee
Martine Martina Tina Martje(niet mijn smaak,maar ken een meisje die zo heet) Margriet Martha Marti/Marty/Martie Marci/Marcia Maris Mariska Marinda Marinze Maron/Marona Tja....'t blijft lastig,je kan de naam ook als tweede naam gebruiken,en een 'eigen' roepnaam geven...
Wel grappig eigenlijk. Ik ben via dit topic helemaal weg van een naam geworden. Wij zijn namelijk ook nog erg opzoek naar een meidennaam. Mijn schoonvader heet martin, dus daarbij heb ik een leuke naam gevonden.
myrthe of marthe... dat vind ik wel een mooie combi voor je evt toekomstige dochter(voorkeur gaat uit naar 1e!)