Hoi, Sem staat in de top 3 van meest gekozen jongensnamen van 2005 en 2006. Het is een leuke naam. Maar ik kies toch voor Rowan. Zo zit ie op de basisschool en heet ie sem 6.
Ik vind Sem een leuke naam, en daar heb ik dan ook op gestemd. Al vind ik het idd wel jammer dat ie zo populair is. Rowan vind ik persoonlijk minder leuk. Maar volg vooral je eigen gevoel. Ik heb zelf een poosje terug een poll gestart met 4 meisjesnamen waar wij tussen twijfelden. 2 veel voorkomende namen en 2 namen die je bijna nooit hoort. De uitslag was eigenlijk wel al voorspelbaar. Wij zijn er inmiddels uit, en zijn echt op ons eigen gevoel afgegaan. De poll was fijn om de meningen hier te checken, maar de naam moet uiteraard bij ons passen. Succes ermee.
Ik heb voor Rowan gekozen, ook om het feit dat Sem naar mijn idee gewoon te vaak voor komt en ik het dan niet meer leuk zou vinden om mijn kindje een naam te geven die in de top 3 staat, ik hou persoonlijk van wat orginelere namen!
Ik vind Sem leuker dan Rowan. Stond ook in ons namenlijstje maar we hebben uiteindelijk toch voor een andere naam gekozen omdat je Sem nu heel vaak hoort. Maar het blijft een leuke naam!
ik heb ook voor sem gekozen. vind ik best wel leuk klinken maar het is jou keuze natuurlijk. als ik ooit een jongen zou krijgen dan zou ik de naam jermain geven. groetjes annegie
Ik koos voor Sem. 'k vind die zuivere "e" heel mooi in een naam. Een alternatief is Seppe Veel succes
Ook gekozen voor Sem: kort en stoer. Leuke naam! Rowan doet me teveel denken aan Lord of the Ring. (Knights of Rohan)
Ik heb ook gekozen voor Rowan, lekker origineel (nog.) Sem schijnt op de top tien voor babynamen te staan dus zullen een hoop mensen hun kindje sem noemen.
dank jullie wel voor jullie eerlijke antwoorden! Ik wil natuurlijk ook niet dat me kind met nog 2 sem's in de klas zit maar ik denk dat dat nog wel zal meevallen. nederland is groot Ik zelf ken niemand die zo heet. alleen 1 kindje heeft het als 2de naam. Het is en blijft moeilijk!
Ik vind dat je een naam moet doen die je mooi vindt, Ik dacht eerst ook, nooit een populaire naam, maar dan kun je wel bezig blijven.
Ik heb op Rowan gestemd. Als wij een jongen zouden krijgen dan werd het Roan. klinkt dus hetzelfde alleen zitten hier de 2 voorletters van onze moeders in, daarom hadden wij voor deze naam gekozen.
Ik vind Rowan het mooist, maar puur omdat je Sem best vaak hoort. Ik ken ook iemand die noemde haar zoontje Owan dus Rowan uitgesproken zonder R, ook heel mooi. Groetjes Monique76