Hoi meiden, Ik ben niet zwanger (!!!) maar ben nieuwsgierig wat jullie van de naam: Tessa Lynn vinden voor een meisje? En dan als je roept ook Tessa Lynn, dus in z'n geheel?! Of misschien Tessie Lynn?! En wat vinden jullie van de naam Anne Roos? Ik vind dubbele namen helemaal leuk. Ben benieuwd naar jullie mening(en)! Ben benieuwd naar jullie mening! Liefs, Ise Bo
Ik heb op Tessa Lynn gestemd. Vind ze leuk bij elkaar passen, maar zou ze niet als 1 geheel doen. Ik zou ze als 2 afzonderlijke namen geven, maar dat komt omdat ik niet van samengevoegde namen hou, dus dat is persoonlijk
Tessa Lynn is het leukst, alhoewel ik Anne Lynn nog leuker vindt. zeker als je het als één naam wilt gaan uitspreken.
Anne Lynn vind ik leuk , als je het als één naam doet.. Wat moderner dan Anne Roos Tessa of Tessy Lynn vind ik een leuke naam, maar niet als één roepnaam...
Leuke namen hoor!!! Ik zag laatst bij iemand voor de raam de naam Taralynn hangen. Vind ik ook erg leuk.
Ik hou niet zo van dubbele namen, maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor Tessa Lynn, dat past wel goed bij elkaar.
Ik vind Tessa Lynn helemaal leuk! Lynn is een hele mooi naam Tessie Lynn vind ik dan weer niets. Nuja je kunt Tessie wel als koosnaampje nemen en haar toch Tessa Lynn noemen. Anne Roos vind ik helemaal niets
Ik vind Tessa en Lynn afzonderlijk leuke namen..maar samengevoegd nee. Maar dat komt denk ik omdat ik echt niets heb met samengevoegde namen!
Ik heb Tessa Lynn gestemd...Leuk dubbele namen. Een collega van mij heeft een meisje dat Isa Bo heet, vind ik ook zo leuk!!!
Ik vind Anne Roos als dubbele naam beter klinken dan Tessa Lynn. Ik vind Tessa Lynn wel mooi, maar dan als twee aparte namen en niet als een dubbele naam.
Evi Lynn vind ik erg leuk! Tessa Lynn vind ik echt 2 namen, en loopt naar mijn idee niet lekker door! Mijn dochtertje heeft ook als 2e naam Lynn...... Erg mooie naam!