Ik moet nog met de pil stoppen , maar heel stiekem denk ik al wel na over namen. Omdat mijn vriend nogal tijd nodig heeft om aan iets te wennen kan ik maar beter zo snel mogelijk beginnen met indoctrineren, anders komt hij niet verder dan Jan of Anne... De namen soorten die we leuk vinden, maar nog niet super, zijn namen als: Vince en Sam voor jongens en voor meisjes Ella, Lieke of Evy. Het mag dus wel een beetje hip zijn, maar niet TE gek, dat krijg ik niet voor elkaar. Ik zag bijvoorbeeld hier in een topic Ise voorbijkomen, vind ik erg leuk. Maar dat vindt mijn vriend raar, dat weet ik nu al. Ben benieuwd!
Julian ontzettende leuke naam voor een jongen haha Voor een meisje vind ik Elin erg leuk (alleen is mijn schoonzusje helemaal weg van de naam Lynn heeft ze me verteld, dus dat lijkt wel op elkaar). Verder vind ik Féline, Nadine en Carice erg mooi.
Ik vind jullie namen eigenlijk helemaal super. Enkel van Evy ben ik niet zo'n fan... Voor jongens ben ik helemaal fan van Cas & Sem Voor meiden natuurlijk Linn... Andere: Alex Daan Elias Freek Iben Jona Jurre Kobe Miel Milo Rens Stan Tibe / Tobe Auke / Aukje Cato Faye Fran Geike Ismee Lente Mila Noa Ona Zoé
@ Nathalie: Julian vind ik erg leuk! @ Youngmom: Jurre vind ik ook leuk! (Hee, weer de J ) @ElletjJo: Van jouw lijstje vind ik Senna erg leuk. Vind het ook een jongensnaam maarkom hem hier vaak tegen als meidennaam?! Ook Lise is leuk! Ik weet nu al dat dit topic een goed idee was . Dus kom maar op. Die hierboven gaan op de "lijst". (in mijn hoofd )
Siepie: Cas en Luuk vind ik ook leuk! Alleen mijn neefje heet Luc, dus dat valt af. Cas kan op de list . Tnx!
Dex Joep Tom Loek Finn Joes Stan Max Nils Mees Thijs Rik Roel Bas Job Teun Ties Tijn Tigo Hanna Eline Lina Nienke Mirthe Dana Lana Meike Esmee Lisa Amy Britt Tessa Naomi Jona Fenna Lily Lucy Anna Milou Nina Anouk Lotte Emma Lindi
Mamase, in jouw lijstje zie ik wel wat leuke namen, alleen die ik leuk vindt heb ik al eens in de klas gehad. (ben juf), dus dat zorgt er altijd voor dat ik ze dan niet zo snel meer zou kiezen....
Er mag nog meer bij hoor! . Jullie zijn hier goed in merk ik al ( waar haaaalen jullie die namen vandaan )?!
Wij hadden ooit een meisje in de straat wonen en die heette Niké (uitgesproken als Nikee). Vond ik ook altijd wel stoer voor een meisje