Ik vind het beide leuke namen, maar niet bij S.hane passen,sorry. Maaar, ik vind dan ook weer dat het snel went. Als jij twee kindjes hebt met die namen, gaan ze vanzelf bij elkaar passen
Ik vind S.hane en B.rent wel goed passen, maar S.hane en E.lin wat minder, waarschijnlijk omdat beide namen een lange E-klank hebben. Maar wat iemand anders ook al zei, het went wel vrij snel!
S.hane en Elin vind ik zelf niet zo mooi klinken als je het in 1 keer uitspreekt (en dat zal je nog heel wat doen in de toekomst). Ik vind Elin wel een mooie naam hoor!
Hallo E.lin vind ik een hele mooie naam, maar niet 100% bij Shane passen - maar ok, dat moet hij toch eigenlijk ook niet?! Als je het zo in deze combi mooi vindt, dan gewoon doen. Ik persoonlijk zou de volgende "varianten" van E.lin mooier vinden bij Shane: Elynn, Lindy, Elly, Elinor/Elynor, Erin, ... B.rent en S.hane passen trouwens heel goed bij elkaar (100% :-D )! Groetjes, Eos
S.hane en B.rent wel, maar dat komt omdat je als je het hoort, B.rent, ook nog wel engels kunt laten klinken als het ware. E.lin niet. S.hane en Lynn had ik dus wel mooi gevonden...
E.lin vind ik er minder mooi bij passen. Ik ga voor B.rent. Past mooi bij S.hane, stoere naam. Maarreh vraagje tussendoor, waarom zetten sommigen er van die puntjes na de eerste letter??
Vind ik ook, Brent klink prima bij Shane maar Elin vind ik een heel ander type naam en niet zo leuk bij Shane. En ja, heb me ook al honderd keer afgevraagd wat die puntjes daar doen??
Uhu mee eens. Ik vond eerder de naam Elin prachtig maar tegenwoordig hebben zoveel die naam. Shane en Brent vind ik leuk ik twijfel alleen of Brent niet te nederlands is naast Shane