Hallo allen, Wij hebben een zoontje met de naam F.inn. Nu zijn wij zwanger en op zoek naar jongens- en meidennamen waarvan de eindletters ook dubbel kunnen (Tess, Sepp, Lynn, etc.) Wie heeft hier nog leuke suggesties bij?
Hier alvast wat jongensnamen. Er zitten verschrikkelijke namen tussen, maar ja, het is dan ook niet de aller makkelijkste opdracht dus ik heb even goed gezocht en ongeveer dit gevonden. Je kunt natuurlijk ook gewone namen die op een medeklinker eindigen verlengen met diezelfde medeklinker (Sem wordt Semm) maar dat staat meestal erg gek en zorgt sneller voor verwarring. Anyway, hier de lijst jongensnamen: Alfarr Barrett Beckett Bennett Biff Bill Brett Cadell Campbell Cass / Kess Cliff Conall, Connell, Conn Cordell, Cornell Darrell / Darell, Darnell Dashiell Dell Dexx Douglass Éamonn Einarr Elliott / Eliott Emmett Everett, Everitt Farrell Filipp / Philipp Gall Garrett, Garnett Geoff Glenn Gregg Gunnarr Hall, Hallsteinn Hann Hartmann Hermann Ívarr Jarrett Jazz Jeff Jess Jett Jewell Johann Joss Judd Karlmann Kendall Kerr Ketill Kirill Kjell Lenn Lowell, Lovell Lyall Marcell, Marzell Marshall Matt Maxwell Merrill Merritt Mitchell Niall Nimm Njáll Noll Nowell Nudd Odd Odell Odinn Ofydd Orrell Quinn Radcliff Raff Ragnarr, Raghnall Randall, Randell Redd / Rhett Ross, Roswell Russ, Russell Scott Seisyll Senn Sepp Sill Steinn, Sveinn Tasgall, Taskill Tedd Terrell / Terell Tiedemann Till Todd Tyrell / Tyrrell Valdimárr Wardell Wendell Will Wyatt Wynn Yann Yngvarr
Ik denk na, maar ondertussen wil ik 'm toch even ingekopt hebben Tobiass Janwillemm Robertt Meess enzovoortt Ik vind Lynn overigens heel leuk!
En voor een meisje... (Britt zou ik niet doen.. Fin en Brit.. En veel namen rijmen op Finn, maar ja). Adrienn Ann Averill Bébinn Bess Breann Britt, Brett Brooklynn Brynn Cass / Kess Corynn Cybill Deeann, Diann Dell Doireann Eireann Gill, Gull Gwenn Gwynedd Harriett Heledd, Hyledd Ibb Idunn Isabell Jenn Jess, Joss, Jazz Jewell Jill Joann Jorunn Kaitlynn, Katelynn Kaylynn Kendall Leann / Leeann Lizz Luann Lynn / Linn Mairenn Marilynn Meritxell Muireall, Muireann, Muirenn Ness Nimm Nolwenn Odell Phyliss Princess Quinn Roseann, Rose-Ann Rozenn Ryann Scarlett Sheryll, Shell Sionann Starr Susann Tess
Lolwut? Je noemt je kind toch niet zo? Ik vraag me altijd af of dit soort namen niet ter plekke worden verzonnen.... Ik vind Tess en Lenn de leukste namen die voorbij kwamen
Haha gelukkig hebben mensen verschillende smaken en heten we niet allemaal tess. Jaxx is een echte naam en is al vaker gegeven. Veel in amerika en je hoort het ook wel eens aan deze kant van het water. Ik vind het een leuke naam hahaha
Femm Nimm Jill/Gill Bess Jess Joann Brynn Nell Scarlett Bennett Ross Cliff Jeff Elliott Maxwell Mitchell Matt Brett Emmett