Ligt voor mij ook wel een beetje aan het kindje. Bij een licht getint/donkerharig kindje vind ik Kobe leuk, maar bij blond en blauwe ogen vind ik het niets. Niklas vind ik niet zo. En Tom vind ik een naam die eigenlijk altijd wel ok is: kort en krachtig, redelijk universeel en tijdloos.
Waarom? Kobe komt van Jakobus... Ts, kom je uit Belgie? Tom vind ik erg saai, Niklas en Kobe zijn leuke namen.
Niklas klinkt te Russisch voor mij. Ik had niet gezegd dat Kobe van Jakobus komt, maar moet eerder direct aan Kobe Bryant denken, daarom zou ik voor Tom gaan.
Hmm aparte namen. Zou zeggen Tom omdat ik de andere te apart vind. Maar echt te simpele namen vind ik ook niets. Dus Tom of Kobe.
Ik vind Niklas het leukste! Daarna Kobe en daarna Tom. Tom vind ik zo gewoontjes en dan moet ik steeds denken aan Tommie van sesamstraat, veel te soft.
Kobe en Niklas allebei vreselijk, Tom erg saai maar beter dan de andere 2. Ik woon zelf recht aan de grens dus namen als Kobe en Lode zie ik hier regelmatig voorbij komen maar ik kan er niet aan wennen..