Ik ga lekker tegendraads zijn. Lola vind ik veel leuker, Isa hoor je al zo vaak! Ook vind ik hem stoer.
Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties! Nou, dat ik duidelijk haha!!! Isa vonden we zowiezo mooi, en Lola ook maar twijfelden omdat het toch vervelende associaties met zich meebrengt, en leuk is het ook niet als ze straks gepest zou worden! Ik vind Lola nog steeds een lieve naam, maar inderdaad meer voor een kind dan een volwassen vrouw. Als ik nu zou bevallen zouden we haar Isa noemen, maar nu het nog kan ben ik toch een beetje aan het twijfelen. Op de 3e plaats staat Jade, ik vind dit mooier klinken, maar Isa liever en grappiger. Wat vinden jullie?????????
nou, hier nog een spuit 11: ik had bij Lola ook een associatie, maar dan niet met die plofboezem maar de Lola-afwasborstel van vroeger...terwijl ik het op zich wel een vrolijke naam vind. Isa is daarentegen leuk en heeft (nog) geen gekke associaties. Succes met je keuze, iig
Ik vind Jade ook een heel leuke naam. Mooier als Isa in ieder geval. Wel op zijn Nederlands uitgesproken dan.