Welke voornaam zouden jullie kiezen? Liv of Brynn? We zijn zo in dubio? de tweede naam wordt Connor... hellup!
Ik vind Liv en Brynn allebei niet zo leuk (als je in NL woont, tenminste - in een Engelstalig land is het weer anders). Connor is in mijn ogen echt een jongensnaam, dus zou ik zelfs als 2e naam niet doen. Zou er dan Constance oid van maken...
Ik vind Liv leuker. Ik vind dat meer een meiden naam. neemt niet weg dat ik Brynn ook leuk vind, want die hoor je minder vaak. Alleen ben ik bang je dochter haar leven lang haar naa moet spellen wij hebben zelf ook een originele naam ,maar ik wil wel dat mijn zoon niet steeds zijn naam hoeft te spellen succes met kiezen!!
Liv -Brynn vind ik wat twijfelachtig of het een jongens of meisjesnaam is. Zéker als de 2e naam Connor is, zou ik denken dat het om een jongen gaat.
Liv! Vind het zelf ook een mooie naam, stond ook op ons lijstje. Alleen een erg populaire naam, dan vind ik het gelijk minder... Succes met je keuze!
Heb Liv gekozen. Brynn zou ik lezen als Brian en dan de naam Conner erachter dan zou ik verwachten dat je een jongen hebt. Conner vind ik absoluut een jongensnaam...
Liv heb ik gekozen , maar vind het niet echt een mooie naam. Vind zelf Olivia bvb mooier. dat klinkt wat meer ''af'' Brynn is niet zo mn smaak. Connor vind ik wel stoer als 2e naam voor een meisje!
Ik vind de namen allebei niet mooi, maar ik vind Liv beter als Brynn. Brynn vind ik niet echt een meisjesnaam. Idem met Conner trouwens, dat vind ik ook een jongensnaam.