Het is weer moeilijk moeilijk moeilijk Wij houden wel van een beetje aparte namen en hebben al 2 jongens R.y.a.n en v.i.n.c.e en nu vonden voor een meisje skye wel heel apart (houd niet van namen als sterre en vlinder de tuttige namen zeg maar) Of heeft iemand nog leuke namen ??? geen voorkeur voor kort of lang wel engel/amerikaans/autralisch etc etc
ik vind river de leukste... verder misschien: Caithlinn Meghan/Megan Meggy Shelley Chelsey kelsey Britt/brithany
Van jullie namen vind ik Skye de leukste! Mijn beste vriendin heet Jules [djoels] en dat vind ik best een hele stoere naam. En wat denk je van: Nyah, Tovah, Ziva?
ik dacht eerst dat het om een 3e jongensnaam ging... *oeps* heb verder ook niet gestemd - vind het beiden eigenlijk niets en te apart bij de 2 jongens. Kate Katelynn/Kaitlyn/Caithlyn (etc) Kayleigh Summer Melody Tiana
Totaal niet mijn smaak, maar ik vind Skye dan leuker dan River. Ik zag ook de naam Jules voor bijkomen...die vind ik veel leuker!
Heb Sky gestemd, maar vind het niet echt leuke namen. Silver vind ik dan wel weer erg leuk, misschien een idee?
hm ik hou niet zo van namen die eigenlijk dingen zijn, zoals storm, bloem, river... en ik vind skye ook meer een jongensnaam. wat ik leuk vind passen bij je andere zoons Dave Tyler Quinn Megan Liz Lynn
Gelukkig hebben we nog even ik zelf heb bij julie rijtjes ook nog leuke namen voorbij zien komen zo vind ik megean ook leuk, en een wat gewonere naam vind ik Amy erg mooi. Het is weer moeilijk gelukkig hebben we nog even
Ik vind Skye echt te gek!!! Het is dat mijn vriend en ik al andere namen hebben bedacht, maar anders stond deze bij mij in de top 3! Verder dacht ik aan: Jewel Kris/Chris Ami Gwen Jill Tara Succes met kiezen!