Over 6 weken uitgerekend van ons tweede kindje, een meisje! Nu twijfelen we enorm tussen 2 namen. De ene is Zarah en de andere Lily. Ik neig persoonlijk meer naar Lily maar nu is paar weken geleden mijn zus bevallen van een meisje; Emily.. Lijkt dit teveel op elkaar? Ben benieuwd naar jullie mening!
Ik vind het allebei erg leuke namen! Lily vind ik absoluut niet op Emily lijken, niet qua klank en niet qua soort naam. Als je Lily het leukst vindt, dan zou ik daar dus gewoon voor gaan!
Emily lijkt niet op Lilly, ga ervoor zou ik zeggen. Ik vind Zarah niet zo leuk, de Z als beginletter klinkt zo zwaar, Sarah is leuker dan
Allebei leuk. Lily lijkt niet teveel op Emily hoor. Zarah vind ik mooi, maar doet wel denken aan Zara de winkel en Sarah de redelijk vaak voorkomende naam, dus ik zeg Lily!
Lily Zarah is voor mij ook een winkel . Zou je zusjes emily en Lily hebben dán zou ik het niet doen. Maar als nichtjes? Kan prima toch?
Lily.. vind t niet op emily lijken..toevallig zit de naam Lily in emily verwerkt maar t blijft een andere naam