27 weken zwanger van nummer drie en komen nog niet uit de naam. We willen het geslacht niet weten; onze twee dochters heten F.ebe & E.lse. Hun namen lijken natuurlijk nogal op elkaar (was destijds ook bang voor Jut en Jul effect) en ik vind het belangrijk dat de naam niet uit de toon valt, maar ook niet te kwik-kwek-kwak-kig is Ik houd van frisse, eenvoudige, niet veel voorkomende namen, die Hollands zijn en misschien een beetje retro. Iemand leuke ideeën?
Leuke namen hoor! Ik hou van Meis /Mijs voor een meisje, en Siem vind ik een vlotte naam voor een jongen.
Leuke namen! Maar ook heel verschillend, dus ben benieuwd wat voor namen je nog meer leuk vind! F, E & Cato Vera Lieve Suze Imme Hidde Mats Tuur Niek Ben
Carlijn Mette Jolijn Lenthe Lune Imre Mirthe Meike Lenna Ava Nine Flore Melief Miah Diede Ditte Cleo Venne Merel Emmie Rune Silvijn Siem Bastijn Mathis Kieran Melle Ties Loek Sebas Lev Jent Lieuwe Kobe Jurjen Jesper Kjeld
Dank voor de reacties tot zover! Van de genoemde suggesties vind ik leuk: Cato, Siem, Lieve (maar beetje gek in combi met achternaam), Rein, Ava, Melief, Cleo, Silvijn, Loek en Kobe. Super!
Anne, Aster, Bodil, Cato, Dana, Dieke, Ditte, Gitte, Hilde, Inthe, Jalou, Jiske, June, Lena, Lois, Lune, Maite, Malin, Mare, Marin, Meike, Milou, Niene, Nore, Rava, Silke, Suze, Tara, Tirze, Tove, Tyche Alex, Aron, Axel, Boaz, Bode, Brent, Dion, Duco, Hidde, Ilias, Isaac, Ivar, Jarno, Joas, Jonah, Jonas, Joris, Jurre, Koen, Lenn, Levi, Lode, Luuk, Manu, Milo, Mirza, Nino, Odin, Olaf, Oscar, Otis, Ravi, Rivas, Roan, Sebas, Simon, Thian, Thias, Yanick, Zeger ,