Om eerlijk te zijn vind ik ze beiden niet echt leuk. Doris is voor mij echt een kattennaam. Ik ken meerdere mensen die hun kat zo hadden genoemd. Daarnaast was Dorus (iets anders geschreven, maar denk dat het in de praktijk vaak hetzelfde uit wordt gesproken) het personage wat werd gespeeld door de komiek Tom Manders. Je weet wel, die het liedje zong van: Er wonen 2 motten in mijn ouwe jas en die twee motten die wonen daar pas je raakt gewoon weg van je stuk als je het ziet da pril geluk hij vreet mijn hele jas kapot alleen voor haar die dot van een mot ik noem haar Charlotte en hem noem ik bas die dotte van motten in mijn ouwe jas Daar moet ik dan ook aan denken bij de naam. Cleo lijkt een afkorting van Cleopatra en dat vind ik echt niets. Als ik puur kijk naar de klank (want ja, wij hebben allen allerlei associaties bij namen die hier worden voorgesteld en jullie moeten het tenslotte mooi vinden), dan vind ik Doris mooier en zachter klinken dan Cleo.
Ik zou blijven zoeken. Vind beide namen niet mooi. Doris moet ik ook denken aan die motten en cleo doet me denken aan klaydo.
Om eerlijk te zijn zag ik 'm ook niet direct, maar na even nadenken lijkt mij dat er "Doris' clit.oris" bedoelt wordt
Klei van Play-doh bedoel je? Ik heb nu ineens ook de associatie met Cluedo en ''ik kan het zelf met CanDo'' De associatie Doris met de zanger Dorus had ik al. En ook Doris Day (zangeres).