Hoihoi, We hebben erg over de naam zitten twijfelen en ik weet het nog niet zo goed. We willen een korte stoere naam,k niet teveel voorkomend. We hebben nu: Zoë Loïs Mikki evt. Maddie. Wat vinden jullie??? Mannetje vindt zoë het mooist.
ik vind zoe ook mooi, hoewel de naam de top10 van meest gegeven namen in is/gaat en dat vind ik zelf niet zo leuk... lois: heeeeeeel erg mooi en gaaf!!!!! mikki: heel ander gevoel bij, niet zo leuk, minder stoer en meer 'klein' maddie: dan denk ik aan de spoorloos verdwenen maddie. succes!!!
Zoe: Heb op deze naam gestemd. Mooie, stoere meisjesnaam Lois: wel mooi, maar Zoe vind ik stoerder klinken Mikki: Wel een mooie naam (net als Nikki), waar ik vind het vnl leuk voor een klein meisje en niet voor een volwassen vrouw Maddie: niet mijn smaak Zou me niet uit het veld laten slaan doordat de naam in de top 20 ofzo staat hoor. Er worden ongeveer 600.000 baby's per jaar in NL geboren, als er daarvan 300 de naam Zoe hebben is dat toch eigenlijk helemaal niet zo veel??? Succes met kiezen!!
Zoe (weet even niet hoe die 2 puntjes moeten) vind ik het leukst. maddie vind ik ook wel leuk mikki nee vind ik niks, denk ik aan micky mouse Lois vind ik ook leuk! succes met het kiezen!
Mikki: mijn favoriet! erg leuk, alleen had vroeger een kat die zo heette dus geen optie meer voor mij. lois: begrijp die fascinatie van iedereen met die naam niet zo, doet me toch denken aan lois lane.. zoe: leuk, maar begin er nu een beetje op uit te kijken Maddie: niet kapot van. ik ga dus voor Mikki(e), super naam
dankjulliewel!!! Ik vind het zo ontzettend moeilijk. Zoe is dus de afgelopen maanden zo'n 360 keer gegeven en Lois 200 keer. Mikki en Maddie veel minder. Niet dat je daar op af moet gaan, maar in eerste instantie wilde ik een bijzondere ongebruikelijke naam. We dachten eerst aan Mikki Jo....ipv Mikki. We hebben nog wel even om hierover na te denken!
ik heb gestemd op zoe en lois.. maar ik ken toevallig 2 zusjes die zo heten . De andere 2 vind ik echt niets, wel als koosnaampje of afkorting misschien, maar niet als volledige naam.
Ik heb Lois gestemd. Zoe vind ik ook wel mooi, maar lastig Mikki, dan zou ik eerder voor Nicky gaan. Mikki doet met toch wat denken aan Mickey Mouse. Maddie: vind ik eerder lief dan stoer. Maar wel erg leuk, dochtertje van Australische vrienden van ons heet Madeleine en dan afgekort naar Maddy. Succes met kiezen hoor. Ik vind het ook zo moeilijk.
Zoë vind ik van dit rijtje het mooist. Loïs vind ik ook wel leuk. Mikkie en Maddie zijn niet mijn smaak.
Als ik uit deze namen moest kiezen ging ik voor Zoë. Loïs vind ik ook nog wel grappig, maar die andere twee vind ik echt namen voor een konijn of een hamster ofzo. Sorry
Mikki (doet me denken aan een hondennaam) sorry... ook is het in het zuiden een dialect woord voor brood. Zoe; leuk, maar niet super. Lois: leuk. hip, hoor je weinig. Maddie, idd deed mij denken aan dat vermiste meisje. Ik ga voor Lois, dus. Maar... je kiest zelf een naam. Iedereen denkt anders over een naam en dat is maar goed ook. Anders heette iedereen hetzelfde. Een naam krijgt toch pas betekenis als je er een gezicht bij krijgt.
Ik vind Zoë en Loïs erg leuk. Mikki vind ik niet zo, Nikki vind ik dan leuker en Maddie is ook niet mij ding.