Hoi Allemaal, Wij zijn zwanger van ons 2e kindje. En wij vernoemen de kinderen altijd. Nu is het zo, dat als het een jongen word, hij word vernoemt naar mijn schoonvader en die heet nelis. Ik vind dat echt geen mooie naam en vooral niet van deze tijd. Wat zouden wij kunnen maken van deze naam. het liefst een naam met wat meerdere letters. Onze dochters naam heeft 8 letters en van nelis willen we ook zo rond de 7 a 8 letters. Wie kan me helpen
Cornelis? Niels? Ik heb natuurlijk geen idee wat jullie mooi vinden... Ik zou dan denk ik zelf voor Niels gaan. Heb je alle letters inzitten, alleen een beetje gehusseld. En geen ouderwetse naam!
oh dat is moeilijk. Mijn vader heet ook Nelis, ik vind het ook geen mooie naam.. maar het past bij hem.... Cornelis, Nielus, Corneel, Nelson, Lenny, nikkele. ik heb echt geen idee.. moeilijk hoor.
dit vind ik altijd zo moeilijk he... bij mijn man is het traditie om in de generaties om en om de mannen Roelof en Jan te noemen...mijn man heeft officieel roelof maar zijn roepnaam is raoul...kijk dat vind ik wel kunnen wij hadden dus Jan moeten nemen maar hebben hem keano genoemd en als 2de naam Jan en dan mn vaders naam nog zo vonden wij het te doen...
Nou bij ons is het dus ook traditie dat de kinderen vernoemt worden. Mijn schoonvader heet Antonius Cornelis. En roepnaam is Nelis. Dus ik zei al tegen mijn vriend van als we nou zowieso de doopnamen van je vader doen, maar als roepnaam wat anders. Maar ik vind het zooo moeilijk om een aparte mooie naam te vinden voor een jongen.
dat is zeker moeilijk maar met die namen kun je wel iets meer dan alleen Nelis... Antonius Cornelis Anton corné Antoni Toni Cor en ander zoals ons een "gewone" naam gevolgd door Antonius Cornelis
Antonie vind ik ook mooi.. Antonie Corneel Toin Cornelis En het eerder genoemde Niels of misschien Nielson vind ik ook mooi...
Niels is leuk! Onze zoon heet Antonius Cornelis, en zijn roepnaam is: Antonie Anthony Antoin/ Antoine Corné Niels Anco